בת זוגו של כריסטיאנו רונאלדו, ג’ורג’ינה רודריגז, לא מפסיקה לרדת מהכותרות, והפעם אין מדובר בכותרות מדורי הרכילות, אלא דווקא באתרי החדשות המוטוריים.

כזכור, לפני שנה היא הפתיעה את בן זוגה ב-Mercedes-Benz G-Class בשווי 300 אלף אירו ליום הולדתו, ולפני כשבועיים היא שוב הפתיעה אותו ביום חגו – הפעם עם Cadillac Escalade SUV בשווי של כ-150 אלף אירו. אך האם היא ג’ורג’ינה ממשיכה להישאר בצד החיובי של הכותרות? הפעם לא ממש.

אם במקרה פספסתם, האחרונה לוקחת חלק בסדרת ריאליטי ספרדית חדשה בנטפליקס בשם “אני ג’ורג’ינה”. הסדרה מתארת בין השאר את מערכת היחסים בין כוכבת הסדרה לבן זוגה כריסטיאנו רונאלדו, ולפחות לפי אפליקציית הסרטים הסדרות הגדולה בעולם IMDD, אין מדובר ביצירת פאר חזותית, שכן הציון לה זכתה הסדרה עומד על 3.9 מתוך 10 (על פי הצבעת הגולשים).

האם מדובר בחדשות הרעות היחידות בהקשר הסדרה? מסתבר שלא. חברת RiveKids הספרדית, אשר מתמחה בטכנולוגיה הקשורה לבטיחות ילדים בעת נסיעה ברכבים, האירה זרקור על העובדה שהסדרה מלאה בליקויים בטיחותיים, שלמרבה הצער אף כוללים ליקויים הקשורים ישירות בבטיחותם של ילדים בנסיעה.

תמונה של ליקויי הבטיחות מתוך הבלוג שעלה באתר RiveKids (צילום מסך)תמונה של ליקויי הבטיחות מתוך הבלוג שעלה באתר RiveKids (צילום מסך)

בין הליקויים ניתן למצוא מבוגרים ללא חגורות בטיחות, קטינים ללא חגורות בטיחות וילדים קטנים אשר אינם רתומים לרצועת הבטיחות במושב הייעודי להם. שלל הליקויים נראים לכל אורך ששת הפרקים של הסדרה, וכוללים כמובן כאלו אשר קשורים ישירות בכוכבת הסדרה – חובבת רכבים לא פחות מבן זוגהף אשר מחזיק באוסף רכבים בשווי של 20 מיליון אירו.

מנכ”ל RiveKids, מר חוסה לגונאר, התייחס לעובדה שג’ורג’ינה, אשר אמורה להוות דוגמא לאמהות אחרות (36 מיליון עוקבים באינסטגרם, מן הסתם גם אמהות), איננה רותמת את בתה בת ה-4 לרצועת הבטיחות ואינה דורשת מבנה לחגור חגורת בטיחות: “מדובר בהתנהגות חסרת אחריות בעת נסיעה ברכב עם הילדים – אחת מההתנהגויות החמורות ביותר”.

אלו כלל הליקויים אותם מצאה החברה במהלך הסדרה: ילדים שאינם יושבים במקומות המיועדים לילדים, קטינים ללא חגורת בטיחות, חגורות בטיחות שלא נקשרו כמו שצריך, מבוגרים ללא חגורות, מבוגרים שאינם חגורים כמו שצריך ונהגים עם אוזניות בזמן נסיעה.

איפה בדיוק חגורת הבטיחות? (צילום מסך)איפה בדיוק חגורת הבטיחות? (צילום מסך)

אגב, אם ג’ורג’ינה היתה נתפסת נוהגת ללא חגורה, וכאשר ילדיה אינם חגורים כמו שצריך, היא היתה סופגת קנס של 200 אירו לכל הפחות וכמובן גם נקודות, אבל כמובן שהעניין המרכזי הוא החשש לביטחון הילדים ולא קנס שלא מהווה עבורה אפילו כסף כיס.

נציין בענין הסדרה האמורה כי לפני מספר ימים ג’ורג’ינה חתמה עם נטפליקס על הפקת סדרה שניה על חייה, שתכלול את לידת שני התאומים שבדרך בחודש אפריל. הפקת ההמשך מוכיחה כי למרות הביקורות השליליות שאזכרנו קודם לכן, אי אפשר להתעלם מכך שהסדרה נחשבת ללהיט בלא פחות מ-190 מדינות בהן היא שודרה.

התאומים שיצטרפו למשפחת רונאלדו יעלו את מניין ילדיו של הפנומן ל-6, מה שהוביל בין השאר למתנה שקיבל לפני מספר ימים מג’ורג’ינה (SUV של קאדילק עם 8 מקומות). ואם כבר בילדים עסקינן נציין שג’ורג’ינה לוקחת חלק בפעילות “עתיד חדש”, אשר דואגת להשכלתם של ילדים ללא תמיכה משפחתית ברחבי העולם – פשוט היינו חייבים לסיים בטעם טוב.

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה!

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה