עונת המלפפונים בליגה הלאומית החלה, כאשר הקבוצות מנסות להתחמש. לאחר שלא הצליחה להעפיל לליגת העל בתום דרמה, בני יהודה תנסה לעשות זאת בעונת 2024/25.

במועדון מבינים שחוליית ההגנה ובעיקר מרכזה זקוקים לחיזוק ולשם כך סימנו את אחד מקבלני העליות בלאומית, יעקב אבבה. הבלם, שהוביל את עירוני טבריה לליגת העל ובעבר היה חלק מהעלייה של מכבי בני ריינה והפועל חדרה, מבוקש בקבוצה של אלירן עובד, שתנסה לצרפו.

לאחר שפרסמנו ב-ONE על מועמדותם של דור ג'אן וחוליו סזאר (שעירוני טבריה הודיעה על עזיבתו) במועדון מעוניינים גם לקבל בהשאלה את זיו בן שימול, שהחל את העונה שעברה בהפועל עפולה, ויחסיו הטובים של מאור בורג עם מכבי חיפה, עבורה עבד, עשויים לעשות את ההבדל.

זיו בן שימול (עמרי שטיין)זיו בן שימול (עמרי שטיין)

קבוצה נוספת המנסה להתחזק היא הפועל נוף הגליל, שכבר איבדה את סלאח חוסיין ושחקניה זוכים ללא מעט התעניינות. מי שנמצא על סף סיכום במועדון, הוא החלוץ גיא דהן, ששיחק בעונה שעברה במדי מ.ס כפר קאסם, וכבש שישה שערים.

מנגד, בכפר קאסם מגלים אופטימיות לגבי האפשרות שיוכלו לשאול את שחקנה של מכבי ת"א, סייד אבו פרחי, לעונה נוספת. השחקן בן ה-18 הושאל למועדון בחלון ההעברות של חודש ינואר והצליח לכבוש ארבעה שערים, שסייעו לקבוצה להישאר בליגה ללא מתחים.

סייד אבו פרחי (רדאד ג'בארה)סייד אבו פרחי (רדאד ג'בארה)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה