בבני יהודה מתקשים להתאושש מאובדן ההעפלה לליגת העל, זאת לאחר שניצחונה של הקבוצה 1:6 על הפועל אום אל פאחם לא הספיק בשל ניצחונה של עירוני טבריה 1:4 על מכבי הרצליה במקביל.

הבעלים אלירן עובד, שפרסם אמש הודעה בה הוא מצהיר כי יישאר במועדון לעונה נוספת, יצטרך בתקופה הקרובה לבחור מאמן. מסאי דגו הוא שם שבקבוצה היו רוצים לראות, אך גם מבינים כי לא יאמן בליגה הלאומית בקבוצה שהיא לא הפועל ת"א.

בכל הנוגע לגזרת השחקנים, במועדון רוצים להתחזק בבלם לחלק האחורי, לאחר שחלק זה היה פחות טוב העונה. במועדון ינסו לשכנע את הקפטן אלירן עטר להמשיך לעונה נוספת, כאשר ההרגשה היא שהוא ימשיך בשל רצונו להגשים את צוואת אביו – להעלות את בני יהודה ליגה.

אלירן עטר מאוכזב. יישאר? (לילך וויס-רוזנברג)אלירן עטר מאוכזב. יישאר? (לילך וויס-רוזנברג)

מאמץ מיוחד ייעשה להשאיר את אבובאקר בארי, אולי השחקן הטוב ביותר של הקבוצה העונה, כאשר שני שמות שסומנו לחלק הקדמי הם של חוליו סזאר, שעלה ליגה עם טבריה, אך לא צפוי להמשיך ושל דור ג'אן, אקס הקבוצה שרשם עונה טובה במדי מכבי הרצליה.

כפי שכבר פרסמנו, במועדון פנו למאור בורג, האחראי מטעם מכבי חיפה על שיתוף הפעולה עם הפועל עפולה, כאשר  המגעים מתנהלים כבר תקופה ארוכה וישנו רצון עז לראות אותו במועדון.

״מה שהיה היום צריך להיחקר״
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה