אחיו של ליאו מסי סיפק הצהרות שהסעירו את היבשת לאחר שהתבטא בנוגע לחזרתו של הפרעוש לברצלונה וטען שכדי שזה יקרה, הקטלונים “יצטרכו לעבור ניקוי שמתחיל קודם כל בנשיא ז’ואן לאפורטה”. הוא אף טען ש”אף אחד לא שמע על בארסה לפני שליאו הגיע”. בסביבתו של הכוכב הארגנטינאי הגיבו לציטוטים הבעייתיים של מתיאס.

“הדעה של מתיאס היא שלו, היא לא קשורה לליאו או לבני משפחה אחרים שלו או לקרובים שלו”, נמסר מקרוביו ל’ספורט’ הקטלוני. באופן לא מפתיע, מילותיו של מתיאס מסי הדגישו שעזיבת ברצלונה כאבה לפרעוש ושהפצע עדיין עמוק מאוד. 

באחת מהצהרותיו של מתיאס הוא טען שקרא כתבה ב’ספורט’ לפיה אחיו “צריך לחזור לברצלונה לא משנה מה”, שעלתה בסוף דצמבר והובילה לאותן הצהרות. בכתבה עצמה צוין שמסי תמיד יזכור בליבו את הסמל של ברצלונה וזו גם הסיבה שאוהדיה חוגגים את הצלחותיו מחוץ לקאמפ נואו עד היום ויקבלו אותו בידיים פתוחות תמיד.

מתיאס מסי עצמו פרסם באינסטגרם לאחר הסערה: “אני רוצה להסביר את מה שאמרתי ברשתות החברתיות. הייתי עם הבן שלי וכמה חברים וזו הייתה בדיחה. איך אחשוב דברים כאלה על מועדון גדול כמו ברצלונה, שנתנה כל כך הרבה למשפחה שלי ולליאו. קטלוניה היא הבית השני שלנו, אני מצטער בפני כולם ובמיוחד בפני אוהדי ברצלונה”.

אח של מסי פתח חזית עם נשיא ברצלונה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה