ליאו מסי לא ישוב לברצלונה. למרות שהארכת החוזה של הפרעוש בפאריס סן ז’רמן מתעכבת, לקטלונים אין את האמצעים הפיננסיים הדרושים כדי להחזיר את השחקן הגדול בתולדות המועדון, אך האם הוא בכלל מעוניין לחזור? כנראה שלא. 

היום (רביעי) אחיו של מסי, מתיאס, שפך אור על היחסים בין הכוכב למועדון ותקף את נשיא ברצלונה, ז’ואן לאפורטה, כשנשאל בשידור חי ב’טוויץ’’ האם הפרעוש יחזור לקטלוניה: “אנחנו לא חוזרים, ואם נחזור נעשה ניקיון טוב. נזרוק את לאפורטה החוצה. כפוי טובה”.

מתיאס לא חסך במילים גם כלפי אוהדי המועדון: “האוהדים בברצלונה לא תמכו בליאו מספיק. הם היו צריכים לצאת להפגנה כדי שלאפורטה יעזוב ומסי יישאר. הספרדים הם בוגדים, כמו מה שהיה עם רונאלדיניו. ברצלונה זה מסי? כן, בהחלט. מוזאון ברצלונה הוא המוזאון של מסי”.

אח של מסי פתח חזית עם נשיא ברצלונה

העיתונאי הספרדי טוני חואנמרטי, שמסקר את הקבוצה הקטלונית, צייץ בטוויטר לאחר הפרסום: “בסביבת הפרעוש אומרים שהמילים של מתיאס מייצגות רק את הדעה האישית שלו ואין לה קשר לקרובים האחרים של ליאו. לעומת זאת, בבארסה מופתעים מהמילים האלה ולא רוצים להגיב בעניין”.

יש לציין כי מתיאס הוא הבן הסורר של המשפחה. אחיו של הפרעוש נעצר פעמיים על החזקת נשק לא חוקי ב-2009 וב-2015 ומספר פעמים עוכב לחקירה בגלל אלימות נגד נשים.

ליאו מסי במדי ברצלונה (רויטרס)ליאו מסי במדי ברצלונה (רויטרס)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה