נמצא המחליף של ולדימיר איביץ’. באתר “ספורט טיים” היווני דווח היום (שישי) כי המאמן היווני בן ה-50, שאימן בשנתיים האחרונות את פנאתינייקוס, חתם כמאמנה החדש של מכבי תל אביב. מקורב אליו אישר את הפרטים וסיפר ל-ONE כי העסקה סגורה וכי גאורגיוס דוניס כבר מנהל סידורים אחרונים על מנת להגיע לישראל ביומיים הקרובים (ענייני טיסות וכדומה).

עוד מספרים מקורות ביוון ל-ONE לראשונה כי דוניס יביא עמו לישראל כמה מאנשי הצוות שנדדו איתו לאורך התחנות השונות בקריירה. מדובר ראשית במאקיס אנג’לינס, עוזר מאמנו המסור ששיחק בעברו באולימפיאקוס, ומאמן השוערים פאניוטיס מליאריציס.

אותם מקורות טוענים כי גם מיודרג מדאן, איש צוות סרבי שנמצא שנים רבות ביוון ומשמש כעוזר מאמן שני ואנליסט, יגיע ובנוסף גם אנליסט נוסף בשם יורגוס גאורגיאדיס. לדברי אותו מקור יווני “זה יהיה מפתיע מאוד אם דוניס לא יגיע עם כל הארבעה האלה”. ייתכן כי אל כל אלה יצורף גם גריגוריס ירוגיצאס, מאמן הכושר שעבד עם דוניס במספר תחנות.  כזכור, ב-10.7 פורסם כי דוניס מועמד להחליף איביץ’. 

דוניס והצוות שלו באפואל ניקוסיה: מדאן, אנג'לינס וגאורגיאדיס (רויטרס)דוניס והצוות שלו באפואל ניקוסיה: מדאן, אנג'לינס וגאורגיאדיס (רויטרס)

דוניס בן ה-50 ירשום בקריית שלום תחנה רביעית מחוץ ליוון בקריירה שלו, לאחר שאימן בעברו את אפואל ניקוסיה הקפריסאית בשתי קדנציות שונות וכמו כן, גם את אל הילאל הסעודית ואת אל שארג’ה מאיחוד האמירויות הערביות. כמו כן, דוניס אימן גם את איליסיאקוס, א.א.ל לאריסה, א.א.ק אתונה, אטרומיטוס, פאוק סלוניקי ופנאתינייקוס היווניות.

מאקיס אנג'לינס עוזר המאמן של דוניס (מערכת ONE)מאקיס אנג'לינס עוזר המאמן של דוניס (מערכת ONE)
מיודרג מדאן (מערכת ONE)מיודרג מדאן (מערכת ONE)
גריגוריס ירוגיצאס מאמן הכושר שעבד כל השנים עם דוניס (מערכת ONE)גריגוריס ירוגיצאס מאמן הכושר שעבד כל השנים עם דוניס (מערכת ONE)

המאמן, שבמהלך קריירת המשחק שלו שיחק בבלקבורן, שפילד יונייטד והאדרספילד האנגליות, וכמו כן, גם בפנאתינייקוס, א.א.ק אתונה ונבחרת יוון, זכה כמאמן בשתי אליפויות קפריסין ובגביע הקפריסאי עם אפואל ניקוסיה, בגביע היווני עם א.א.ל לאריסה, אותה גם העלה ליגה, ובגביע המלך הסעודי, גביע הנסיך הסעודי והסופר קאפ הסעודי עם אל הילאל.

הצצה: איך תיראה מכבי ת"א מודל 2020/21?
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה