מכבי תל אביב ממשיכה לחפש מאמן ולצד הדיווחים על המאמן הסרבי איבן יובנוביץ’ וגם וליקו פאונוביץ’ הסרבי, ישנו שם נוסף ברשימה והוא של גאורגיוס דוניס. היווני בן ה-50 עובד בימים אלה בפנאתינייקוס היוונית אך הוא צפוי לעזוב אותה עם סיום העונה ולהיות מוחלף בדני פויאטוס, עוזרו לשעבר של ג’ורדי קרויף במכבי ת”א ומי שאימן את קבוצת הנוער של ריאל מדריד בהצלחה רבה. 

דוניס נחשב למאמן מאוד מוערך ביוון אך פאו נמצאת בקשיים כלכליים לא פשוטים ואף מתקשה להצליח במסגרת המקומי ונאלצת לבצע שינוי. לכן היא מוותרת על המאמן שלה, שקיבל בזמנו חוזה לשלוש שנים בשורות המועדון ויעזוב כשנותרה לו עוד שנה לחוזהו. דוניס הוא שם גדול מאוד ביוון, עוד מימיו כשחקן, אחרי שביצע מעבר נוצץ לפרמייר ליג. הוא שיחק בעמדת הקשר המרכזי בזמנו.

במהלך הקריירה שלו כמאמן עבד בעיקר בקפריסין וביוון. הוא זכה בגביע היווני עם AEL ובשתי אליפויות קפריסין עם אפואל ניקוסיה והעפיל איתה לשלב הבתים של ליגת האלופות. בזמנו עבד גם באל הילאל ממדינות המפרץ הערבי והצליח גם איתה להניף שלושה תארים.

יורגוס דוניס (רויטרס)יורגוס דוניס (רויטרס)

על פי מקורות ביוון, יש לו גם בימים אלה הצעות מקטאר וערב הסעודית, מה שיהפוך את הגעתו לישראל קשה עוד יותר, בדיוק כמו במקרה של יובנוביץ’ שכן מדובר בשני מאמנים אשר רגילים להרוויח סכומים גבוהים מאוד ויהיה קשה לשכנעם להגיע בתמורה לשכר דומה לו זכה ולדימיר איביץ’, כ-350 אלף אירו נטו לעונה. 

טננבאום לברקוביץ׳: ״תזמן אותי לנבחרת?״
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה