סטפן ספירובסקי, שמתכונן באשדוד עם נבחרת צפון מקדוניה לקראת המשחק מול נבחרת ישראל ב-21:45, סיכם את תנאיו בהפועל תל אביב, כפי שנחשף ב-ONE, וכעת נציגיו פועלים על מנת לסגור את הפיצוי שיקבל מקבוצתו ההונגרית פרנצווארוש, שכבר הגיעה להסכמות מול האדומים על כך שתתיר את חוזהו.

הקשר בן ה-29, שיחליף בסגל של הפועל ת"א את קלאודמיר פריירה שקיבל הודעת שחרור, ירוויח כ-150 אלף אירו בחוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, ובנוסף יקבל מענק חתימה של כ-20 אלף אירו, כאשר אם יישאר במתחם חודורוב שכרו ישודרג לכ-165 אלף אירו.

כהן: מקווה שנהיה יותר טובים וננצח

לאור פציעתו הקשה והחזרה האיטית לעניינים במדי פרנצווארוש, על פי הנתונים היבשים בלבד, לא מעט גורמים בסביבת הפועל ת"א הופתעו נוכח מועמדותו של ספירובסקי לקבוצה, ולא חינם. הקשר, שאמנם כבש בליגה שער נאה לפני כשבוע וחצי, ערך הופעה בודדת, כאשר מקורות בהונגריה סיפרו ל-ONE כי קבוצתו חיפשה קבוצה שתקלוט אותו וניסתה להשתחרר ממנו לאחרונה.

ל-ONE נודע כי לאחר שיסגור את תנאי שחרורו מול פרנצווארוש, הוא צפוי לחתום על החוזה בהפועל ת"א, אולי אפילו עוד לפני המשחק מול נבחרת ישראל באצטדיון טוטו טרנר, כשלאחר מכן צפון מקדוניה תטוס לריגה למפגש מול לטביה ביום שני.

סטפן ספירובסקי עם הכדור (איציק בלניצקי)סטפן ספירובסקי עם הכדור (איציק בלניצקי)

בכל הנוגע לשאר הרצונות להתחזק, בעוד מעמדו של רז שלמה עלה משמעותית עם זימון הבכורה שלו לנבחרת, בוולפסון מתלבטים איזה בלם לצרף ושוקלים גם אפשרות של צירוף בלם משלים לסגל כדי לתת לשלמה ואוראל דגני את הקרדיט. בלי קשר, האפשרויות הישראליות נותרו שיר צדק ומתן אוחיון. מי שהוצע לקבוצה בשנית הוא אליסון דוס סנטוס, שהוקפא במכבי חיפה, אולם במקביל לרצון להתחזק בחלוץ זר, החלטה להישאר עם שישה זרים לא התקבלה ומוקדם להעריך אם אכן ידרים לת"א.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה