לאחר ההודעה לקלאודמיר פריירה על שחרורו מהפועל תל אביב, המועמד המוביל להחליף את הקשר הברזילאי במתחם חודורוב הוא המקדוני, סטפן ספירובסקי, מי שכבר היה על הכוונת של האדומים בשנה שעברה אך לא צורף בסופו של דבר, כך נודע היום (שלישי) לראשונה ל-ONE.

ספירובסקי בן ה-29, קשר פרנצווארוש ההונגרית, שיחק גם בוורדאר סקופיה, פליסטר ביטולה ורבוטניצקי המקדוניות, ברואה הבולגרית ובבוראץ צאצאק הסרבית. בשנה שעברה הוא כבש מול מכבי תל אביב במדי קבוצתו הנוכחית ולפני כן שיחק מול נבחרת ישראל במדי נבחרת מקדוניה (ערך בסך הכל 22 הופעות) ואפילו כבש פעמיים על אדמת ישראל ביורו הצעירות עד גיל 21 ב-2013.

אביטן: מבין את התסכול של האוהדים

ספירובסקי, שנמצא בסגל של נבחרת צפון מקדוניה לקראת המשחק ביום חמישי באצטדיון טרנר, לקח חלק גם במשחק המפורסם בו ניצחו המקדונים את ישראל באצטדיון סמי עופר, במהלכו השליך ערן זהבי את סרט הקפטן על הדשא. ספירובסקי שייך כאמור לאלופת הונגריה פרנצווארוש, ובעונה שעברה כבש במשחק הראשון מבין שניים מול מכבי תל אביב במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, שנערך בהונגריה והסתיים ב-1:1. לקראת סוף חודש נובמר 2018 נפצע ספירובסקי  ולמעשה הפסיד את חצי העונה השנייה של קבוצתו.

פקהארט מאוכזב (משה חרמון)פקהארט מאוכזב (משה חרמון)

גם את פתיחת העונה הנוכחית הקשר החמיץ כשלא שותף במשחקים מול לודוגורץ, ואלטה ודינמו זאגרב במוקדמות ליגת האלופות, אך בליגה הוא חזר לפעילות במחזור השני וגם מצא את הרשת בהפסד של הירוקים-לבנים 4:1 לפושקאש איי.אף.סי.

בנוסף לקשר, הפועל ת"א רוצה גם להתחזק בחלוץ ופנתה לאחרונה לחלוץ הפועל באר שבע לשעבר ולאס פלמאס כיום, תומאש פקהארט. החלוץ הצ'כי חתם אמש על חוזה חדש בקבוצה מהאיים הקנריים, רגע לפני סגירת חלון ההעברות, והסכים לשכר מקוצץ כדי להישאר בספרד, כך שלא נראה שכרגע הוא בדרך לחזרה לישראל.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה