מנהלה המקצועי של מכבי חיפה, מוחמד אלאך, עקב אתמול (שבת) אחרי יכולתו של שוער נבחרת ישראל, אריאל הרוש, במשחק הידידות מול רומניה (2:1). אין זה סוד שהרוש מוזכר כמועמד להצטרף למועדון הירוק. הרוש היה במעקב גם של סקאוטים מהולנד. ההופעה של השוער הלאומי לא מותירה ספקות באשר ליכולתו הגבוהה.

מעבר לכך שהרוש הציג יכולת טובה, מדובר בשוער שמסיים חוזה בתום העונה באנורתוזיס, דבר שיכול לשרת את המועדון החיפאי אם ייפתח מו"מ בין הצדדים. הרוש לא הסתיר בסיום המשחק את שאיפתו למצות עד תום את האפשרות לשחק באירופה, אבל באותה נשימה לא פסל את אפשרות חזרתו לארץ.

בכורה בנבחרת לערן לוי בגיל 32: כיף לתרום

אחרי פגרה של מספר ימים, מכבי חיפה תחזור להתאמן ללא שחקני הנבחרות השונות. מוחמד עוואד, רז מאיר ונטע לביא משתייכים לנבחרת הצעירה. משחקה הבא של הקבוצה יהיה בחוץ מול מ.ס.אשדוד. בחיפה יכולים להיות מרוצים מכך שהניצחון האחרון מול עכו הביא לשקט תעשייתי. גם ההצהרות של אלאך בשבוע שעבר היו בהן כדי להעביר מסר שקט ורגוע שהקבוצה נמצאת בידיים טובות ובתהליך הבראה לקראת השנים הקרובות. בכל מקרה, אלאך מודע לכך שהקבוצה תהיה חייבת לשדרג את עצמה במספר זרים איכותיים שיעשו את ההבדל, אחרת יהיה קשה להדביק את הפער מקבוצות הצמרת.

על פי כל הסימנים, אלאך מתכנן שינויים גם במחלקת הנוער של המועדון. בנוסף להחלטה לצרף את אריק בנאדו כמאמן קבוצת הנוער, צפויים שינויים נוספים. לא מהנמנע שאיש מקצוע הולנדי או איש מקצוע אחר יגיע לנהל מקצועית את המחלקה. אגב, קבוצת הנוער החמיצה הזדמנות להידבק לצמרת הגבוהה אחרי שנפרדה ב-1:1 מול הפועל באר שבע בחוץ.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה