גם בגיל 39, כריסטיאנו רונאלדו לא מתכוון ללכת לשום מקום. הוא עדיין משחק בנבחרת פורטוגל (שאמנם הפסידה איתו 2:0 לסלובניה), ויש לו לא פחות מ-23 שערים ו-9 בישולים ב-22 הופעות בליגה הסעודית.

אז נכון, הוא לא מצליח להביא את תואר האליפות לאל נאסר, והוא גם הספיק להיות מודח מליגת האלופות של אסיה, אבל אחרי חמישה גביעים בליגת האלופות “האמיתית”, בהחלט אפשר לסלוח לו.

כמובן שגם מחוץ למגרש רונאלדו לא מפסיק לככב. אחרי שלפני מספר שנים הוא הפך לכדורגלן המיליארדר הראשון בהיסטוריה, הוא ממשיך להרוויח בגילו כ-200 מיליון אירו בכל עונה, מה שמשפיע באופן ישיר על גודל אוסף הרכבים שלו, המוערך ביותר מ-20 מיליון אירו.

פרט לרכבי הלמבוריני, פרארי, מקלארן ורולס רויס אשר ברשותו של הכוכב, המיני-אוסף הכי מעניין שלו הוא של רכבי הבוגטי שלו: דגם הצ'נטודיאצ'י בשווי של יותר מ-10 מיליון אירו, דגם השירון בשווי של 2.5 מיליון אירו ודגם הווירון בשווי של 1.5 מיליון אירו – בקיצור, לא תראו אותו מקבץ נדבות ברחוב…

רונאלדו נוהג באחד מרכבי הבוגאטי שלו (אינסטגרם)רונאלדו נוהג באחד מרכבי הבוגאטי שלו (אינסטגרם)

לאחרונה התגלה כי הכוכב הפורטוגלי הוסיף לאוסף שלו את ה-Ferrari Daytona SP3, ממנה מיוצרות כ-599 יחידות בלבד, כייאה ליצירות הפאר הנוספות של מותג העל האיטלקי.

רונאלדו נצפה ברכב כאשר הגיע עמו למלון “ארבע העונות” בפורטוגל, אליו הגיע כאמור כדי להצטרף לחבריו במשחקה של נבחרתו הלאומית. הסרטון עלה בעמוד האינסטגרם של “מכוניות ליסבון” עם הכיתוב “החללית החדשה של רונאלדו”.

בכל הקשור לנתונים הטכנים של היהלום החדש של הפורטוגלי: מדובר בסדרה המבוססת על דגם ה-LaFerrari עם מנוע V12 המייצר 840 כוחות סוס. המהירות המקסימלית עומדת על 340 קמ”ש והתאוצה מ-0 ל-100 קמ”ש אורכת 2.85 שניות בלבד.

רונאלדו מפנק את עצמו עם פרארי חדשה

עלות הרכב מוערכת בכשני מיליון אירו, מה שמציב אותו ברשימת הרכבים היותר יקרים של הכוכב, אך כאמור הרחק מאחור הדגם הכי יקר של בוגאטי. מכל מקום, זו ודאי לא פעם ראשונה שהסקורר רוכש פרארי…

אם מישהו הספיק לשכוח, ב-2009 הכוכב ניצל מתאונה לא פשוטה כאשר ריסק את ה-Ferrari 599 GTB Fiorano בשווי 200 אלף פאונד בדרך לאימון של מנצ’סטר יונייטד. להפתעת כולם, הוא יצא ללא פגע, ואף התעקש להגיע לאימון.

לאחרונה גם פרסמנו שרונאלדו רכש רכב של המותג פרארי שעשה פעמיים היסטוריה, ה-Ferrari Purosangue. מדובר ברכב ה-SUV הראשון של מותג העל האיטלקי, שהוא גם הרכב הראשון של פרארי שמצויד בדלתות אחוריות (ארבעה מקומות ישיבה, תאמינו או לא).

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור האזור המוטורי? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה