ברצלונה הוכרזה כמותג הכדורגל החזק בעולם, אך זה לא גורם לה לנוח על זרי הדפנה. היום (שלישי) המועדון הקטאלוני הכריז על תוכנית להקמת פארקי שעשועים בארצות הברית ובאסיה במטרה למצוא דרכים חדשות לקדם את המותג של המועדון ברחבי העולם. הפארקים צפויים להיפתח בשנת 2020, למרות שכרגע היעדים המדויקים עדיין לא נבחרו.

אלופת ספרד תשתף פעולה עם חברת Parques Reunidos בהסכם לחמש שנים, כאשר ההתחייבות היא לפתיחת חמישה פארקים לפחות. מעבר לקידום המותג של המועדון, המהלך צפוי להכניס לקופת המועדון סכומים לא מבוטלים שיעזרו לה לשמר ולשפר גם את הרמה המקצועית של הקבוצה.

מי היפה מכולם? 5 שערי המחזור ה-37 בספרד

התוכנית החדשה ממשיכה את ההתבססות של המועדון בשוק האמריקאי, לאחר שהודיע לאחרונה על הקמת 12 בתי ספר לכדורגל שיהיו מפוזרים ברחבי ארה”ב וקנדה ויהיו חלק ממערך האקדמיה. ברצלונה מסרה בהודעה רשמית: “מבקרים בגילאים שונים יהנו מחוויות מרשימות בקונספט החדש שיתבסס על ההיסטוריה, הערכים, השחקנים והרגעים הבלתי נשכחים של המועדון, בשילוב עם טכנולוגיות חדשות, חינוך והרבה כיף”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה