ברצלונה חווה עונה נהדרת, בעיקר בזירה המקומית והיום (חמישי) התפרסמה עוד חותמת לכך. מחקר חדש דירג את אלופת ספרד הנכנסת בראש רשימת מותגי הכדורגל החזקים ביותר בעולם. המחקר שנערך פעם בשנה על ידי Brand Finance, דירג את הקטאלונים במקום הראשון, טיפוס של מקום אחד בטבלה מאשתקד, על חשבונה של היריבה הגדולה ממדריד, שירדה למקום השני.

השינוי במיקום נובע בעיקר מהתוצאות הנהדרות של בארסה בזירה המקומית, בה זכתה באליפות הלה ליגה ובגביע המלך, אך גם מגידול ההכנסות בשווקים של הודו, סין וארה”ב. חוזי החסות של המועדון עם החברה היפנית ראקוטן וחברת נייק, הכניסו לה 220 מיליון דולר ואחראים גם הם לצמיחה של המועדון והשינוי בראש הטבלה. 

מסי ואינייסטה בשער שלא ישכח! 1:5 לבארסה

הבלאנקוס גם הם חווים צמיחה מתמדת שנובעת בעיקר מההצלחות ההיסטוריות באירופה, אחרי שזכו בפעם השנייה ברציפות בליגת האלופות והעונה העפילה לגמר שלישי ברצף. גם כוכבה הגדול, כריסטיאנו רונאלדו, עם 300 מיליון עוקביו ברשתות החברתיות, הוא סיבה מרכזית להתבססות של אלופת אירופה בטופ של הרשימה.

את העשירייה הראשונה משלימות מנצ’סטר יונייטד, באיירן מינכן, ליברפול, ארסנל, צ’לסי, יובנטוס, מנצ’סטר סיטי וטוטנהאם. הליגה האנגלית היא הליגה המיוצגת ביותר, עם לא פחות משש נציגות בטופ 10 ו-18 קבוצות בכל הרשימה שכוללת 50 קבוצות. את ההתקדמות המרשימה ביותר בעשירייה הראשונה עשתה טוטנהאם, שבעונה שעברה הייתה במקום ה-15 והעונה בעקבות ההצלחות בליגה ובאירופה לצד המעבר לאצטדיון החדש זוכה לקפיצת מדרגה משמעותית.

שחקני ברצלונה. המותג הכי חזק בעולם הכדורגל (La Liga)שחקני ברצלונה. המותג הכי חזק בעולם הכדורגל (La Liga)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה