"זמן מגרש" הוא מיזם משותף של מפעל הפיס ומנהלת הליגות לכדורגל שמטרתו להנגיש את חווית הכדורגל לילדים מיישובי הפריפריה החברתית והגאוגרפית ולהעניק להם חוויית משחק ברמה הגבוהה ביותר במשחקי ליגת ג’פניקה.

כבר בשבועות הראשונים המיזם זוכה להצלחה חסרת תקדים כאשר למעלה מ-21 אלף נרשמים מכ-120 רשויות מקומיות ברחבי הארץ כבר נרשמו לפרוייקט – ביקוש אשר בלשון המעטה משביע את הרצונם של יזמי המיזם.

זמן מגרש (יח"צ)זמן מגרש (יח"צ)

יו"ר מפעל הפיס, רו”ח אביגדור יצחקי, התייחס להתעניינות הרבה בקרב אוהדי הספורט הצעירים: "לאור הביקוש, נפעל להמשיך את הפרויקט גם בשנים הבאות".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה