סקר שנערך על ידי חברת "מדגם" מצא כי למרות ש 68% מהנשים בישראל מגלות עניין בספורט, רק 2% מהן פוקדות את היציעים. מנתונים נוספים אותם פרסמו ביחידה המשטרתית למניעת אלימות בספורט עולה כי 175 אוהדים הורחקו בשנת 2017 בגין אלימות בספורט, וכמו כן 215 תיקים נפתחו בגין אלימות.

בתוך כך, בעדי קנט השקעות (זכיינית הפרסום במגרשי הכדורגל) פנו לבצפר – בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל, על מנת שהסטודנטים יצרו קמפיין הקורא לנשים להגיע למגרשים מתוך ההנחה שנוכחות נשית במגרשי הכדורגל תפחית את כמות האלימות.

הקמפיינים כוללים דיאלוגים הומוריסטים עם המסר: "נשים, בואו למגרשים. יהיה מעניין", בהם בין היתר: אחד המתאר גבר שמציע נישואים אך בת זוגו אינה נמצאת במגרש (מתן קוריאט, קורס קופירייטינג) ובקמפיין נוסף מתוארת אישה שמתלוננת על המשחק אבל מסתייגת ובוחרת שלא לקלל (שי מוגרבי, קורס קופירייטינג).

הקמפיינים רצו על השילוט הלדים במגרשים במשחקים הבולטים של המחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל (הפועל חיפה נגד מ.ס אשדוד אצטדיון סמי עופר, בני יהודה נגד מכבי פתח תקווה אצטדיון המושבה, הפועל רעננה נגד בית"ר ירושלים אצטדיון נתניה, באר שבע נגד בני סכנין אצטדיון וסרמיל) מתוך תקווה שיעורר את קהל חובבות הספורט לנהור למגרשי הכדורגל ולקחת חלק בעידוד הקבוצה האהובה עליהן.

מדובר בסנונית ראשונה שכן בהמשך צפוי לעלות קמפיין נוסף של תלמידי הבצפר בשיתוף עם מנהלת הליגות בכדורגל אשר מטרתו למנוע אלימות פיזית ומילולית במגרשי הכדורגל.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה