בנק ירושלים ממשיך להתקדם ובחר את אריק זאבי, הג'ודאי ואחד מהספורטאים האולימפיים המצליחים בתולדות הספורט הישראלי, לשמש כפרזנטור החדש של הבנק. זאבי נבחר לקמפיין בשל העובדה שהוא מזוהה עם הערכים המאפיינים את בנק ירושלים – ביטחון, ישראליות, חמימות, נגישות, פשטות, יושר והגינות.

במסגרת השקת שיתוף הפעולה, שוחחו מנכ"ל בנק ירושלים, גיל טופז, ואריק זאבי על ערכי הבנק, על המוצרים שהבנק מציע ללקוחות כל הבנקים, על חוזק מנטלי, ועל החיבור בין כישלון והצלחה בעולם העסקי ובעולם הספורט המקצועי. טופז הרחיב אודות אסטרטגיית הבנק ודרך יישומה בקרב הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים של הבנק. כיום שם הבנק דגש על מתן משכנתאות, הלוואות, פיקדונות ושוק ההון ללקוחות כל הבנקים.

הקמפיין החדש שיעלה בקרוב עוסק בנושא המוצרים שהם "פתרונות טובים ירושלים" – כגון "משכנתא טובה ירושלים", “הלוואה טובה ירושלים" וכו'. הקמפיין יצולם בימים הקרובים ויעלה לאוויר במהלך השבוע הקרוב. תקציב הפרסום של הבנק נאמד בכ-12 מיליון שקלים, ומשרד הפרסום המטפל בו הוא מנצ', בבעלותם של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה