סערת כרטיסי משחק גמר ליגת האלופות בשבת הקרובה בין ליברפול לטוטנהאם ממשיכה לספק סיפורים כפי שנחשף לראשונה ב-ONE, וחברת איסתא ספורט נוספה גם היא לשורת חברות התיירות בישראל שהודיעו ללקוחות כי לא יוכלו לספק את הכרטיסים למרות הכספים שהלקוחות כבר שילמו בעד חבילות הגמר.
איסתא בפניה ללקוחות שלה ציינה בפניהם כי הערכה היא כי למעלה מ-20,000 אוהדי כדורגל מישראל ומרחבי העולם שרכשו כרטיסים לגמר בספרד, לא יוכלו לראות אותו. איסתא ציינה בין השאר בפניה ללקוחותיה כי: "עם קבלת הודעה זו, נעמדה חברתנו על רגליה האחוריות ועשתה כל מאמץ אפשרי אל מול הספקים ואל מול גורמים אחרים שמהם ניתן לעיתים להשיג כרטיסים, מבלי לחסוך בעלויות או משאבים וזאת על מנת לנסות ולהשיג כרטיסים. לצערנו הובהר לנו כי הצפי הינו שמעל ל-20,000 לקוחות יוותרו ללא כרטיסים, חלקם מישראל ומחלקם מרחבי העולם".
איסתא הציעה ללקוחות שתי חלופות. האחת לטוס למדריד ולעשות שימוש בטיסות ובמלון שרכשו ולראות האם בסופו של יום יקבלו את הכרטיסים למשחק. והיה והם לא יקבלו כרטיס למשחק, עם שובם לישראל יקבלו החזר מלא של עלות החבילה.
חלופה שנייה, לבטל את החבילה טרם היציאה, לקבל החזר מלא ובנוסף לבחור: לקבל חבילה למשחק הקלאסיקו הקרוב בין ברצלונה לריאל מדריד, או לקבל חבילה למשחק ליגה של ליברפול או טוטנהאם, או לקבל חבילה למשחקי הכריסמס באנגליה.
בעקבות החשיפה ב-ONE, המועצה לצרכנות הוציאה הנחיה לצרכנים, בו היא מציינת כי במקרה כשאין את היכולת לספק להם את החבילות רשאים הצרכנים לקבל את מלוא כספם חזרה. כאשר היא מציינת: "לנושא פיצוי כספי עקב עוגמת נפש או סיבות אחרות, בכל מה שקשור לפיצוי, ניתן לגשת לבית המשפט לתביעות קטנות והדבר נתון לשיקול דעתו של שופט בית המשפט".