איזו תקופה עוברת על החלוץ החדש של ברצלונה סרחיו קון אגוארו – אחרי שהגיע בקול תרועה רמה לבארסה בהעברה חופשית ממנצ’סטר סיטי בחוזה לשנתיים, פתאום כל הקלפים נטרפו מחדש.

החלוץ, שהגיע מאנגליה כמלך שערי הליגה בכל הזמנים של האלופה האנגלית, היה אמור להיות התרופה עבור מסי על המגרש בשני כובעים שונים: בכובע הראשון, כחבר הטוב אשר משפר את מצב רוחו של הפרעוש בברצלונה, ובכובע השני כחלוץ המנוסה שיוריד מעט מהעומס על השחקן הטוב בהיסטוריה של המועדון.

וכאן זה המקום להדגיש, לא מדובר בעוד שני חברים, אלא ב”אחים” של ממש, עוד מהתקופה בה זכו באליפות העולם עד לגיל 20 אי שם ב-2005. מאז הם הספיקו לזכות במדליה אולימפית ולאחרונה אף בקופה אמריקה באצטדיון המראקנה (קון בקושי הורגש), אבל כל זה כבר לא רלוונטי לאחר שמסי הרעיד את האדמה עם עזיבת המועדון שהיה (ועדין) הכי מזוהה עמו בעולם.

אגוארו ומסי. חברים טובים מגיל צעיר (רויטרס)אגוארו ומסי. חברים טובים מגיל צעיר (רויטרס)

נכון לעכשיו אגוארו בכלל פצוע, והוא כנראה יישאר בבארסה למרות עזיבתו של חברו הטוב, אבל אולי הוא יוכל להשתעשע במה שבלבל את התקשורת המקומית והעולמית לפני מספר ימים בלבד.

מסתבר שהבעלים של סוכנות רכב יוקרתית בברצלונה JM Automoción, העונה לשם חואן ואלדראס, העלה לעמוד האינסטגרם של המותג (57 אלף עוקבים) תמונה של קון אגוארו ליד מכונית Ferrari SF90 Stradale עם הכיתוב: “תודה על הביקור קון אגוארו”.

אתרים מחוץ לספרד ואתרים  מקומיים דוגמת המארקה מיהרו לפרסם כי אגוארו רכש רכב חדש בשווי 680 אלף אירו לכבוד הגעתו לבירת קטאלוניה, אך מסתבר שאגוארו רק רצה להתנסות ברכב עם 1,000 כוחות סוס (המארקה אגב תיקן כמובן את הפרסום לאחר בירור עם הבעלים) .

חואן ואלדראס ניסה להסביר את מקור הטעות: “זו היתה בדיחה. ביקשנו מקון להצטלם עם הפרארי אבל הוא לא קנה אותה בסופו של דבר”. מסתבר שהשניים נפגשו דרך חברים משותפים, אך אגוארו הגיע דווקא כדי לקנות SUV: “הוא לא משתמש במכוניות ספורט. הוא מחפש אחר רכב משפחתי גדול, אז נתנו לו לנסות את ה-Audi RSQ8”, הוסיף ואלדראס.

בנקודה זו יש לציין כמובן כי ה-Ferrari SF90 Stradale רחוקה מאוד מלהיות מכונית משפחתית. מדובר במכונית במרכב קופה (דו מושבית) אשר מאיצה מ-0 ל-100 ב-2.5 שניות ומגיעה למהירות מירבית של 350 קמ”ש – לא בדיוק המכונית לצאת איתה לסידורים. היא המכונית ההיברידית הראשונה של יצרנית רכבי הפאר האיטלקית, כאשר במצב החשמלי שלה היא מסוגלת להגיע ל-135 קמ”ש וטווח מקסימלי של 25 ק”מ.

במידה ואגוארו יחליט לרכוש את האאודי הכחולה אותה לקח להתנסות, הוא ייאלץ להיפרד מסכום קטן בהרבה מהסכום ממנו היה נפרד בהקשר הפרארי – 143 אלף אירו בלבד. כאמור הוא עדיין לא רכש אותה, וכעת הוא צריך לקבל החלטה מהירה אחרי שאת ה-Range Rover Evoque הוא העניק לאחד מעובדיו המועדון של מנצ’סטר סיטי בליווי המשפט, “היא שלך לעזאזל” (“לעזאזל” זה תרגום עדין יחסית….).

אגוארו יותר בכיוון של המכונית הזו (האתר הרשמי)אגוארו יותר בכיוון של המכונית הזו (האתר הרשמי)

נזכיר בנקודה זו כי למרות שלרשות אגוארו עומד הון אישי של כ-65 מיליון אירו, וכן אוסף רכבים מכובד, הוא כבר אינו רוצה מכוניות ספורט נוספות בחייו. לפני מספר חודשים הוא סיפר כי אינו משתמש בהן בפועל: “ב-2014 הוצאתי מיליון וחצי דולר על Lamborghini Aventador, לעזאזל עם זה!

“אני לא מבין מדוע רכשתי אותה – נסעתי איתה בקושי 1,200 ק”מ בשש שנים. כמעט ולא השתמשתי בה – שנתיים אני כבר משתגע מזה. היא סתם עומדת במקום ומצטברים עליה קורי עכביש”. 

אגב מכוניות יוקרה, אותה סוכנות רכבים מברצלונה מכרה לאחרונה Lamborghini Huracán EVO לטרינקאו ו-Audi Q7 לג’וניור פירפו, אך בינתיים הראשון כבר הושאל לוולבס והשני יפגוש אותו במסגרת הפרמייר ליג לאחר שנמכר ב-15 מיליון אירו לידס יונייטד. כנראה שכל עוד הסוכנות לא מוכרת לך רכב, אתה נשאר בברצלונה… ימים יגידו…

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה!

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה