אם אתם בטוחים שפרשני הספורט בארץ ובעולם חכמים רק בדיעבד, או שאף חמור מכך, אין להם מושג, במקרה של ריאל מדריד יהיה בכך לא מעט צדק.

אחרי אינסוף ביקורות על תפקודו של זידאן, פתיחת העונה הצולעת והסגל הסופר קצר, הקבוצה עדיין חזק מאוד בתמונת שני התארים החשובים לה ביותר – ליגת האלופות שם ניצחה בשמינית הגמר בחוץ את אטאלנטה החזקה, ובליגה המקומית שם היא נושפת בעורפה של אתלטיקו מדריד המוליכה.

אז נכון, בגביע היא הודחה במפתיע בחודש שעבר אחרי שחניכיו של זידאן הפסידו לאלקויאנו מהליגה השלישית, אך כולנו יודעים שגביע המלך הוא לא המפעל שהכי מעניין את הבלאנקוס במילניום האחרון.

ואם כבר מדברים על בשורות טובות, לפני מספר ימים קיבלו שחקני ריאל את המכוניות החדשות שלהם מספונסרית הרכב של הקבוצה Audi – מסורת אשר נמשכת כבר 17 שנה.

איזה רכב יוקרה בחרו כוכבי ריאל מדריד?

מרבית שחקני הבלאנקוס בחרו כמובן ברכבי SUV, אך מי שהפתיע בצניעותו היה קארים בנזמה אשר בחר בדגם ה-Q5 4.0 TDi בשווי של 50 אלף אירו בלבד. כזכור לכם, החלוץ הצרפתי מחזיק באוסף המכוניות שלו שני רכבי בוגאטי בעלויות של מיליוני אירו, ואכן מדובר בהפתעה גדולה. לעומתו, מרבית שחקני הקבוצה העדיפו את דגמי ה-8Q או ה-7Q בשווי של 80 אלף אירו.

מי שבחרו ברכבים חשמליים “מלאים” היו הבלם הצרפתי של הקבוצה רפאל וראן והחלוץ הברזילאי וניסיוס אשר יהנו מ-e-tron 55 Sportback, עם 408 כוחות סוס וטווח נסיעה של כ-450 ק”מ בכל טעינה. אסנסיו לעומתם בחר ברכב היברידי מסוג Audi A7 Sportback 55 שיכול לנוע במשך 50 ק”מ על החשמל הנטען במהלך הנסיעה.

הרכב החדש של זידאן (צ"מ יוטיוב ריאל מדריד)הרכב החדש של זידאן (צ"מ יוטיוב ריאל מדריד)

ומי מהשחקנים בחר במכונית היקרה ביותר? כאן תמצאו את הקשר המצוין האורוגוואי פדריקו ולורדה אשר בחר ב-Audi RS Q8 עם 600 כוחות סוס בשווי של 160 אלף אירו. קפטן הקבוצה סרחיו ראמוס ומאמן הקבוצה זינדין זידאן בחרו ברכב מעט זול יותר בדמותו של ה-RS 6. 

הרשימה המלאה

אודריזולה A7 Sportback 50 TDI (83 אלף אירו), לוקאס ואסקס A7 Sportback 55 (88 אלף אירו), מרסלו A7 Sportback 50 TDI (83 אלף אירו), מרקו אסנסיו A7 Sportback 55 TFSIe (88 אלף אירו), רפאל וארן e-tron Sportback 55 (88 אלף אירו), ויניסיוס e-tron Sportback 55 (88 אלף אירו), קארים בנזמה Q5 40 TDI (52 אלף אירו), מריאנו Q7 50 TDI (88 אלף אירו), לונין Q7 50 TDI (88 אלף אירו), קורטואה Q7 50 TDI (88 אלף אירו), קרבחאל Q7 50 TDI (88 אלף אירו), נאצ’ו Q7 50 TDI (88 אלף אירו), איסקו Q7 50 TDI (88 אלף אירו), לוקה מודריץ’ Q8 50 TDI  (86 אלף אירו), מיליטאו Q8 50 TDI  (86 אלף אירו), מנדי Q8 50 TDI  (86 אלף אירו), טוני קרוס Q8 50 TDI  (86 אלף אירו), אדן הזאר Q8 50 TDI (86 אלף אירו), קאסמירו RS 7 Sportback (148 אלף אירו), פדריקו ואלוורדה RS Q8 (160 אלף אירו), סרחיו ראמוס RS 6 Avant (142 אלף אירו), זינדין זידאן RS 6 Avant (142 אלף אירו).

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה!

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה