עם כל הכבוד לסלין דיון, ביונסה, אדל, בילי אייליש, מיילי סיירוס וטיילור סוויפט, אפשר לומר בלב שלם כי מדונה היא הזמרת הגדולה ביותר בכל הזמנים. עם קריירה של יותר מ-40 שנה, היא זכתה בצדק לכינוי מלכת הפופ, כאשר במקביל היא גם ניהלה קריירה של משחק בה זכתה בפרס גלובוס הזהב (“אוויטה”).

אי שם בשנות השמונים, לא רק המוזיקה שלה לבדה עשתה את ההבדל. מדונה גם היתה שינוי של ממש בכל הקשור לשימוש במיניות שלה (הן במסרים, הן בלבוש, ובכלל בדמות שיצרה לעצמה), והיתה הדבר הכי רחוק מ”הבת הנחמדה של השכן”.

מעבר לפרסים הרבים בהם זכתה בתחום המוזיקה, מדונה נכנסה לספר השיאים של גינס עם מכירות של מעל 400 מיליון תקליטים, אשר בין היתר הובילו אותה להון אישי המתקרב למיליארד דולר. אותו הון שימש אותה בין היתר לרכישת האחוזות שלה, לניתוחי הפנים המדוברים, לשיני הזהב, וכמו תמיד בעולמם של הסלבס – גם לקניית רכבים. 

אוסף הרכבים שלה כולל לא מעט מכוניות חדשות ונוצצות, אך ב-2021 היא רכשה Jaguar Mark X משנת 1967 עם מנוע 4.2 ליטרים, אשר נכנסה לייצור למשך שנתיים בלבד ויוצרו ממנה מעט יותר מ-5,000 יחידות בתקופה זו (סוג של ייצור מוגבל).

רוקו ריצ'י. גם הוא השתמש במכונית (רויטרס)רוקו ריצ'י. גם הוא השתמש במכונית (רויטרס)

במקור, זמרת העל רכשה במקור את המכונית עבור אחד מששת ילדיה, רוקו ריצ’י (בנו של הבמאי והיוצר המצויין גיא ריצ’י), אך בסופו של דבר השתמשה בה לא מעט בעצמה למרות שהיא לא ממש מוגדרת כמכונית אקולוגית המתאימה לשנות העשרים של שנות האלפיים.

למרות שרבים רואים בה היום כמכונית אשר שלא מציע הרבה מקום, ה-Mark X הייתה נחשבת בזמנו למכונית “ענקית”, ומכול מקום כללה מפרט עשיר יחסית לתקופתה. למעשה, היא פותחה מתוך מחשבה על השוק הצפון אמריקאי, כך שתמשוך ראשי מדינות, דיפלומטים וכוכבי קולנוע ומוזיקה שיתנו יותר ברק לתדמית המכונית ולמותג בכלל.

היום אפשר לומר כי מטרתם העיקרית של יוצרי המכונית היתה להפוך אותה לאלטרנטיבה לרולס רויס ​​סילבר קלאוד, שהיתה יותר מיושנת במראה שלה באותן שנים, ומחירה היה יותר מכפול מזה של היגואר אשר הגיע לפני מספר שנים כאמור לידיה של מדונה. 

אגב, בין סגולותיה של היגואר, מלבד היוקרה כמובן, היו גם המתלים האחוריים העצמאיים, דבר שלא היה לאף מכונית יוקרה בריטית אחרת. ואם לבעלי המכונית היתה גם חיבה מיוחדת למהירות, הוא יכול היה לשחרר קיטור (בכבישים המהירים בגרמניה) על ידי יכולת לנהוג בה במהירות של 193 קמ"ש.

בכל הקשור לקילומטראז’ של הרכב, נכון לכתיבת שורות אלו הוא טרם פורסם, אולי משום שהוא לא מספיק חשוב יחסית לעובדה שהוא היה שייך למדונה. רוכשי הרכב הפוטנציאליים ודאי ירצו לדעת שבמשך השנים הרכב לא שוחזר בצורה כזו או אחרת, וניתן לראות זאת בדמותם של סדקים כאלו או אחרים, אך הוא בהחלט במצב “שמור”.

מכל מקום, לזמרת נמאס ממנו והיא רוצה למכור אותו במכירה פומבית בחודש הבא. כנראה שזו הסיבה שהיא הצטלמה בתוך הרכב, בין היתר כדי לתת דחיפה מסויימת לערכו במכירה. ההערכה היא שהוא יימכר בכ-100 אלף אירו, מה שיהווה הצלחה לא קטנה לרכב מלפני 60 שנה.

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור האזור המוטורי? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את האזור המוטורי. נתראה בכתבה הבאה!

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה