רעידת אדמה במכבי ת"א. רשמית וכפי שנחשף לראשונה ב-ONE, עדלי מרכוס, מנכ"ל קבוצת הכדורסל, עוזב סופית את המועדון לאחר שהצדדים חתמו על הסכם פרידה. מי שייכנס כעת לתפקיד הוא מודי פלד, איש עסקים שהולך במשך שנים לצידו של דייויד פדרמן בחברות שונות.

מרכוס אמר לאתר המועדון בהודעה הרשמית: “לאחר יותר מארבע שנים וחצי של פעילות, החלטתי במשותף עם בעלי הקבוצה לסיים את תפקידי כמנכ”ל מכבי ת”א. כבוד גדול היה עבורי להוביל את מטה המועדון בשנים מורכבות ומאתגרות של קורונה, מלחמה ובתוך ימים לא קלים”.

“אני מבקש להודות לעובדי ומנהלי המועדון המסורים על העשייה המקצועית שהובילה להצלחות רבות, לצוות המקצועי על שיתוף הפעולה המלא ולבעלים על האמון והתמיכה. סוכם כי בחודשים הקרובים אלווה את הקבוצה בהתאם לדרישת המנכ”ל החדש”, הוסיף מרכוס.

דני ודייויד פדרמן (איציק בלניצקי)דני ודייויד פדרמן (איציק בלניצקי)

הפרידה בין הצדדים הייתה באוויר כבר חודשים לא מעטים, אך לצד השמועות שאף אחד לא טרח להכחיש אותן, שום דבר לא קרה בפועל עד לאחרונה. עיקר המתיחות של מרכוס הייתה מול משפחת פדרמן, שהם דומיננטיים מאוד כבעלי הבית ובין הצדדים לא היו יחסים טובים.

מרכוס היה מזוהה מאוד עם היו”ר שמעון מזרחי. בין היתר הוא היה אחראי על הבאת הכסף לקבוצה, כשהצהובים הצליחו להתגבר על כל הקשיים בשנים האחרונות ולמרות הכול להעלות את רף ההכנסות של הקבוצה, כאשר בעלי הבית לא היו צריכים להביא כסף נוסף מהבית.

מרכוס מונה לתפקיד המנכ”ל בינואר 2020 והחליף בתפקיד את אלי דריקס. לפני כן, הוא שימש במשך 16 שנה כמנכ"ל מנהלת ליגת העל בכדורסל. כעת, כאמור, מרכוס מסיים סופית את דרכו במועדון, שהמצב בו רחוק מלהיות שקט. כעת הוא סיים את תפקידו ופלד כבר החל לעבוד במקומו.

עדלי מרכוס ושמעון מזרחי (איציק בלניצקי)עדלי מרכוס ושמעון מזרחי (איציק בלניצקי)

פלד היה יו”ר קבוצת הכדורגל של מכבי ת”א בעונות 1994/95 ו-1995/96, אז הקבוצה חוותה שנות זוהר עם אבי נמני, איציק זוהר ונוספים וזכתה באליפות ולאחר מכן בדאבל. כאמור, לאורך השנים הוא עבד לצד פדרמן וכעת ינהל את קבוצת הכדורסל אחרי שהחליף את מרכוס.

נאום שמעון מזרחי בדיקסי
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה