מביש ומכעיס. קומץ מאוהדי הפועל ת”א ביזו הערב (ראשון) את הטקס שנערך לזכר חללי משטרת ישראל מתחילת המלחמה, שהתקיים לפני שריקת הפתיחה של המשחק מול הפועל באר שבע/דימונה. הטקס התקיים במעמד משפחות השוטרים שנפלו וכמה מהאוהדים קראו בוז, קיללו ושרו: “המשטרה י’בני ז***ת”, זאת במעמד המשפחות השכולות.

קרובי הנופלים היו המומים מביזוי המעמד ורמיסת זכרם של השוטרים שחירפו את נפשם. יש לציין כי אחרי שהכרוז התחיל לדבר על אירועי ה-7.10 הם הפסיקו את הקללות והיו שם מחיאות כפיים, כשנשמעו ברקע שירי הפועל תל אביב.

אוהדי הפועל תל אביב (מרטין גוטדאמק)אוהדי הפועל תל אביב (מרטין גוטדאמק)

המועדון הגיב: “הפועל תל אביב מתביישת באירוע. יש לציין שבמגרש היו כ-80 אוהדי הפועל ורק חלק קטן מהם היו שותפים לביזוי הטקס באופן שאינו מייצג את ערכי המועדון והקהל המעולה שלו. ברצוננו להתנצל בפני המשפחה, הפועל באר שבע ושוטרי משטרת ישראל שאיבדו חברים רבים בהגנה על אזרחים בשבת השחורה. אנו נפעל על מנת שאירוע כזה לא יחזור שנית”.

מהמנהלת נמסר: “מנהלת הליגה מתביישת ומגנה בכל תוקף את ביזוי הטקס שהתקיים הערב בהיכל הקונכיה. אנחנו מצרים על ההתנהגות של קומץ אוהדים שנכחו במגרש ואנחנו בטוחים שזו לא נחלת הכלל של אוהדי הכדורסל בישראל. בשם המנהלת וקבוצות הליגה אנחנו מתנצלים מעומק הלב בפני משפחות הנופלים שחירפו נפשם למען הגנת המולדת ולמען כל אחד ואחת מאיתנו”.

איגוד הכדורסל מסר: “האיגוד מגנה את התנהגות "אוהדי" הפועל ת"א בטקס הזיכרון וההוקרה לשוטרים שנפלו בקרבות בדרום. מצער ועצוב שחבורה של אנרכיסטים מבזה עשרות אלפי שחקנים ושחקניות ועוד מאות אלפי אוהדים. אנו מקווים כי המועדון וראשיו ידעו להקיא מתוכם את חסרי התרבות והמוסר הללו”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה