הפועל תל אביב קיימה אמש (שלישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מול פאריס המקומית במסגרת היורוקאפ ב-21:30, כאשר משלחת של ילדים ומשפחות מעוטף עזה יהיו אורחי המועדון במשחק בו האדומים ינסו לשמור על מאזן מושלם באירופה.

מאמן הקבוצה, דני פרנקו, אמר: “אנחנו מציינים בפאריס הרחוקה חודש לשבת השחורה של 7.10.23. הצלקות, הנעדרים שעדיין לא איתנו, עבורם כל יום הוא נצח מסויט. הכאב, העצב והשכול, כולם חלק מהיום יום שלנו. מבחינתנו האישית/כקבוצה המצב הכללי במדינה והניתוק מהארץ הופך לקשה יותר בכל יום שעובר, יחד עם חוסר הוודאות, המעבר ממדינה למדינה והעיסוק השוחק בניסיון לייצר שגרה”.

“ועדיין, אנחנו קבוצת כדורסל מקצוענית ותחרותית עם מטרות. אנחנו מודעים לעבודה הרבה שעלינו להשלים גם עקב המחסור במשחקים והקושי להיכנס לשטף וגם בעקבות כל הסיטואציה - אך אנחנו עדיין נחושים לייצג בכבוד את הקהילה האדומה ואת מדינת ישראל ולנסות להמשיך ליצור רגעים קטנים של גאווה בימים כואבים אלו”.

אקסבייר מנפורד הוסיף: “אלו המשחקים שאנחנו מחכים להם, מול קבוצה טובה שגם היא ללא הפסד עד כה. אני מאמין ביכולת שלנו לשמור על מאזן מושלם גם אחרי משחק החוץ הקשה הזה אם נהיה מרוכזים ונוציא לפועל את הדברים שעבדנו עליהם בתקופה האחרונה”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה