שחקן הפועל תל אביב חוסה רודריגס ממשיך במסע ההסברה הבלתי מתפשר שלו לטובת ישראל. בראיון בספרד, סיפר קשקר הפועל תל אביב כי הוא ומשפחתו ספגו איומים מפלסטינים, והתייחס גם לנושא בתי החולים בעזה, שמשמשים כמקום להסתרת נשק של ארגון הטרור חמאס.

“אני מודה להפועל ת”א, מעולם לא חוויתי מצב כזה אז אין לי איך להשוות למועדון אחר, אבל כל מה שביקשתי מהם נתנו לי ולא אמרו לי לא. אני לא יודע מה יקרה עם הליגה, המאמנים אופטימיים ואני מאמין שהליגה תחזור, אבל הזרים יחזרו רק כשנתניהו יגיד שהמלחמה נגמרה. לדעתי זה יהיה כמו בקורונה, ישוחק בלי קהל”, אמר רודריגס.

על התחושה באזעקות סיפר: “זה מאוד מוזר, אני גם בראשון לציון, 60 קילומטרים מעזה, ויש דקה וחצי להיכנס לממ”ד. זה הרבה זמן, אבל אם אתה בממ”ד יש סיכוי טוב שלא יקרה לך כלום. זה תפס אותנו בהפתעה, לא חוויתי יום אינטנסיבי כמו 7 באוקטובר והתחלנו לדאוג מהתמונות של המחבלים נכנסים למדינה. אני ואשתי בטוח נחזור לישראל, מוכנים להיות בחזית”.

חוסה רודריגס אחרי איסמעילה סורו (חגי מיכאלי)חוסה רודריגס אחרי איסמעילה סורו (חגי מיכאלי)

על הדאגה שלו לילדיו סיפר: “הם מאוד מפונקים, לא חסר להם כלום, יש להם הכל, וכשהם ראו שאני מודאג הם אפילו לא שאלו אותי מה קורה. זה העציב אותי מאוד. הם רואים שאני מודאג והיו ממושמעים בממ”ד ובמה שאמרנו להם לעשות, כי הם ראו שאנחנו בסכנה. קשה לי ולאשתי, אני ומשפחתי סופגים הרבה איומים מפלסטינים שרוצים שאבהיר שאני לא בעד ישראל, אבל אני בעד לסיים עם הטרור. כמובן שזה מעציב לראות מה קורה גם לאזרחים בעזה”.

על כך שישראל צריכה להגן על עצמה אמר הספרדי: “ישראל חייבת להגן על עצמה, עם יד על הלב, מה אני יכול לומר? אם יש להם נשקים בבתי החולים אז צריכים להשמיד את בתי החולים, חמאס לא צריך לשים נשקים בבתי החולים”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה