כאשר היא צמודה למכבי תל אביב בפסגת הליגה עם 10 נקודות, הפועל חיפה תנסה מחר (שבת) ב-19:45 לזכות בניצחון רביעי העונה כאשר תארח את בני ריינה שבדומה לחיפה לא הפסידה העונה.

רוני לוי מתכנן שני שינויים בהרכב לעומת זה שפתח מול חדרה, כשחאתם עבד אלחמיד ישחק במרכז ההגנה במקומו של ג'ורג' דיבה ודור מלול יעלה במקומו של ינון אליהו. פיליפה סנטוס, גיא מלמד ומוחמד קאמרה יהיו השלושה שימשיכו לשחק בחלק הקדמי.

הקשר נאור סבג התייחס לקהל הרב שצפוי להגיע מחר לסמי עופר: "משהו טוב קורה מהקהל שמגיע במספרים יפים. אנחנו מכוונים מתחילת העונה הכי רחוק שאפשר. יש כאן שחקנים מאד איכותיים ורעבים מתמיד. אנחנו בסגל מלא ובמצב מושלם. המוצר לא מוגמר, אבל אנחנו בדרך הנכונה. רוני לוי לא נותן לנו להיות באופוריה ונבוא הכי מוכנים לריינה".

ההרכב המשוער: יואב גראפי, דור מלול, חאתם עבד אלחמיד, פרננד מאיימבו, אורן ביטון, נאור סבג, דניס פוליאקוב, תומר יוספי, פליפה סנטוס, גיא מלמד ומוחמד קאמרה.

שחקני הפועל חיפה (עמרי שטיין)שחקני הפועל חיפה (עמרי שטיין)

שרון מימר ממשיך עם ההרכב המנצח

בבני ריינה שואפים לנסות ולהמשיך את המומנטום החיובי מתחילת העונה ושם ינסו להפתיע את הפועל חיפה בסמי עופר. המאמן שרון מימר לא צפוי לבצע שינויים בהרכב שניצח את בית"ר ירושלים.

מאמן ריינה, שרון מימר, אמר לקראת ההתמודדות: “אנחנו יוצאים לשחק נגד קבוצה מאוד מאומנת ומאוד חזקה שלא סתם נמצאת במקום שהא נמצאת. כל משחק נגד קבוצה של רוני לוי, מניסיון עבר, הוא אתגר קשה. אנחנו מקווים באמת להמשיך את הדרך שהתחלנו אותה מתחילת השנה. לבוא עם אמונה, מחויבות, גישה טובה ולהוציא נקודות בכל מגרש. לא יהיה קל, אבל אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו”. 

השוער גד עמוס הוסיף: “קודם כל אני רוצה להגיד תודה לקהל שלנו על התמיכה במשחק האחרון נגד בית”ר. הניצחון הזה הכל בזכותכם, הרגשנו את התמיכה ואת האהבה ומגיע לכם כל הכבוד. מחר אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה מאוד נגד קבוצה טובה ואנחנו צריכים אתכם איתנו, נעשה הכל כדי לחזור עם 3 נקודות גם מהמשחק הזה”.

גד עמוס (עמרי שטיין)גד עמוס (עמרי שטיין)

נמניה ליוביסאבליביץ' וממדו סמבה יהיו צמד הבלמים, כאשר בקישור יפתח רועי שוקרני שמציג השנה יכולת גבוהה ויפגוש למעשה את קבוצת נעוריו. שלומי אזולאי, שמצוי גם הוא בכושר הבקעה, מארק קוסטה וקייס גאנם יפתחו בחלק הקדמי. מור פדידה שוחרר מהקבוצה.

ההרכב המשוער: גד עמוס, נאיל חוטבא, ממדו סמבה, נמניה ליוביסאבליץ', עבדללה ג'אבר, רועי שוקרני, מוחמד אוסמן, פרדי וארגס, שלומי אזולאי, קייס גאנם ומארק קוסטה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה