הפועל ת"א תפגוש היום (ראשון) ב-18:00 את הפועל אילת למשחק חוץ במסגרת ליגת ווינר סל כשהיא מגיעה לאחר שני משחקים טובים עם שטף התקפי מעולה. האדומים יחסרו את אדם אריאל בעקבות כאבי גב ואת ג’ורדן מקריי שחולה.

החבורה של דני פרנקו קלעה במשחק הליגה האחרון מול בני הרצליה כמות תלת ספרתית של נקודות בפעם הרביעית העונה, כשהיא מסרה 32 אסיסטים ודייקה ב-63.2% לשלוש – הנתון הכי גבוה שלה בליגה מאז דצמבר 2014.

ג’ייקובן בראון נבחר למצטיין המחזור באותו המשחק כשבמקביל נבחר ג’יילן הורד ל-MVP של השבוע ביורוקאפ. כעת הם יקוו להביא את היכולת הזו למחזור הסיבוב השני מול אילת שנמצאת בכושר פנטסטי.

ג'ייקובן בראון (שחר גרוס)ג'ייקובן בראון (שחר גרוס)

תומר גינת אמר לקראת המשחק: "זו העונה הסדירה הטובה ביותר מאז שהפועל חזרה לליגת העל ואנחנו לא רוצים לתת ליריבות שלנו להתקרב אלינו. ליריבה יש את המטרות שלה, אבל אנחנו במומנטום טוב ונרצה לשמור עליו".

מאמן הקבוצה דני פרנקו הוסיף: "סוגרים סיבוב שני טוב מאוד באילת, שעשתה שדרוג משמעותי בסגל והתוצאות בהתאם. נצטרך לרדת מהר מאוד לקרקע לקראת שני משחקי הליגה הקרובים אחרי סיומת משכנעת של שלב הבתים ביורוקאפ. אנחנו רוצים לשמור ואף לשפר את מדדי האיכות הקבוצתיים המצוינים שלנו מהיורוקאפ גם בליגה, לשם כך נהיה חייבים לעשות עבודה טובה בריבאונד, בשמירה על הכדור וביצוע יעיל ועקבי בשני צידי המגרש".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה