עידן ורד נפרד היום מהפועל תל אביב ועשה את המעבר לליגה הלאומית, שם ישחק במדי הפועל פתח תקווה וינסה לעזור לה לשוב לליגת העל. במהלך שהושלם ברגע האחרון, הקשר בן ה-33 עזב את המועדון בגלל מחסור בדקות משחק ונפרד בפוסט באינסטגרם:

“אחד הרגעים המאכזבים ביותר בקריירה של כדורגלן זה לא לשחק, לשבת בחוץ, לא להיות חלק מהמשחק שאנחנו כך כך אוהבים”. כתב ורד, “לאורך כל הקריירה, מלבד הכוכב האדום בלגרד, הטבעתי חותם, הייתי פקטור מרכזי, זכיתי בתארים, רגעי שיא לצד כישלונות, אבל תמיד בפרונט. לצערי, בהפועל ת״א זה לא קרה. 18 פעמים בלבד פתחתי בהרכב בשנה וחצי ומעט מאד משחקים שסיימתי משחק שלם. פספוס ואכזבה עצומה”.

ורד סיפר על החוויות במועדון: “כשהגעתי בעונה שעברה, אחרי קיץ לא פשוט ברמה האישית, הבטחתי לבעלים שנהיה בפלייאוף עליון וגם באירופה. אחרי עשור של כישלונות, ירידות ליגה ובעיקר תחתית, היינו נקודה משם. נהניתי מכל רגע. מהעוצמות של המועדון, מהדחיפה האדירה שקיבלתי מכולם, הקהל השחקנים וכל מי שקשור להפועל ת”א. חוויה לכל החיים. 

הקשר שיתף על החוויות מהעונה החולפת: “לצערי, ולצער הקהל שתמיד רצה לראות אותי על הדשא, קיבלתי הודעה בקיץ לעזוב. פירקו את כל השלד של שנה שעברה ואני אחד מהם. כיוונו גבוה יותר. בפועל היה ברור לנו שככה תראה העונה. עוד הייתי מוכן לוותר על שכר, לעבור שלושה מאמנים שלא נתנו לי הזדמנות להיכשל אפילו ועוד אירועים לא רגילים במהלך העונה. הכל בשביל לשחק בהפועל. 400 דקות בשנה קלנדרית הספיקו לי. אני מכור לכדורגל, אני חייב לשחק ואני לא אותו בן אדם כשאני לא חלק.

כמו בכל סיפור זה רק פרק בחיים שלנו, לא כל הסיפור, הכל בסוף מעצב אותנו והופך אותנו לגרסה הכי טובה של עצמנו. אוהב”. אשתו, מאי, הגיבה לו: “לא מגיע למועדון כזה שתהיה שם (לא האמנתי כשאמרו לי עד שנוכחתי לגלות מקרוב). יש אנשים ומקומות שפשוט לא מגיע להם שחקן כמוך. אין כמו להיות במקום בו מעריכים אותך והדברים נקיים וטהורים. בהצלחה בעלי היקר, לך תעשה מה שאתה יודע ואנחנו תמיד מאחורייך”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה