אבל כבד במועדון ספורט בני יפו אורתודוקסים. היום (רביעי) נודע להם כי שחקנם הצעיר, מיכאל מישל גרשון מונטרסקו ז"ל, בן ה-11, הלך לעולמו בטרם עת, מסיבה שאינה ברורה עדיין. רמי מנצור, אחד האנשים המזוהים מכל במועדון, ציין כי לפני יומיים שלושה הילד לא הגיע לאימון והבין כי נחבל בראשו בעת ששעה בביתו. לצערו הרב, קיבל את הבשורה המרה כי הצעיר, שעוד לא הספיק דבר בחייו, איננו בין החיים עוד.

מונטרסקו ז"ל, החל את דרכו לפני שלוש שנים במועדון ספורט בני יפו אורתודוקסים, כששיחק בקבוצת טרום ילדים א’. “הוא היה ילד חייכן, שלו וביישן. כולם אהבו אותו”, ציין רמי מנצור מהמועדון. “קיבלנו את ההודעה בדבר לכתו בתדהמה גדולה ובצער רב. אנחנו קבוצה מגוונת שמקבלת לידיה יהודים, נוצרים ומוסלמים יחדיו וכולם מבחינתנו ילדים שלנו. הילדים בקבוצתו ובבית ספרו מלווים בידי פסיכולוגית ויועצת חינוכית שמדברים איתם על המקרה”.

בהודעה רשמית שהוציא המועדון בדף הפייסבוק הרשמי שלו נכתב: “משפחת בני יפו אורתודוקסים כואבת את לכתו בטרם עת של פרח המחלקה, מיכאל מונטרסקו. מיכאל בן ה-11 בלכתו, הגיע אלינו לפני שלוש שנים. שחקן מוכשר שניצפה לו עתיד בכדורגל”.

מיכאל מישל גרשון מונטרסקו (באדיבות המועדון)מיכאל מישל גרשון מונטרסקו (באדיבות המועדון)

עוד נכתב: “מיכאל היה אהוב מאוד על חבריו לקבוצה, לב ונשמה גדולה! תמיד אהב להגיע לאימונים ולענוד את סרט הקפטן בגאווה. היה סמל לדו קיום במועדון. משתתפים בצער המשפחה יובל ואורלי היקרים! בלתי נתפס שמיכאל איננו איתנו. אנחנו מבטיחים להנציח את זכרו במועדון. יהיה זכרו ברוך”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה