זה רשמי: האבל האנגלי בעקבות מותה של המלכה אליזבת’ שהלכה לעולמה בגיל 96 הוביל לכך שהמחזור השישי בפרמייר ליג, שהיה אמור להתקיים בסוף השבוע הקרוב, נדחה באופן סופי למועד אחר. ממשלת בריטניה השאירה את ההחלטה לראשי בפרמייר ליג וטענה שמבחינתה אין מניעה לקיום המשחקים, אולם בליגה רצו לכבד והוחלט לא לקיים את המחזור.

בהצהרה הרשמית מטעם הפרמייר ליג היום (שישי) בצהריים נמסר: “לאחר פגישה שהתקיימה הבוקר בין מועדוני הפרמייר ליג, הוחלט שעל מנת לכבד את המלכה אליזבת’ ותרומתה למדינה וכאות כבוד, המשחקים במחזור הפרמייר ליג לא יתקיימו, כולל זה שתוכנן ליום שני בערב. עדכונים נוספים לגבי המועד החדש של המשחקים יגיעו בהמשך”.

הדחייה הגיעה מיד אחרי שהמחזור הקרוב בצ'מפיונשיפ (הליגה השנייה) נדחה גם הוא, זאת לאחר שמועדונים רבים בליגה הבכירה ציפו ודחפו לכך, כאשר גם אירועי ספורט אחרים במדינה בוטלו כולל תחרויות הגולף והמרוצים שהם כאמור ענפי הספורט שהמלכה חיבבה.

עם זאת, לדחייה של המחזור הקרוב יש מחיר מסוים והיא אמורה ליצור עומס במשחקים בשלב מאוחר יותר בעונה, מכיוון שאין אמצע שבוע חופשי מעכשיו ועד לפגרת אמצע החורף במונדיאל, שמתחיל בקטאר שבעה ימים בלבד לאחר הפסקת הפרמייר ליג.

נראה כי ליגת האלופות תימשך בשבוע הבא ללא קשר למה שיקרה בסוף השבוע, זאת לאחר שההתמודדות בין מנצ'סטר יונייטד לריאל סוסיאדד בליגה האירופית התקיימה אמש כרגיל בעקבות הנחיית אופ"א. כמו כן, אין משחקים בליגה שמתוכננים להתקיים בתאריך של ההלוויה (19 בספטמבר), מכיוון שזוהי תחילתה של הפגרה הבין-לאומית.

המשחקים שנדחו בפרמייר ליג:

פולהאם – צ’לסי

בורנמות’ – ברייטון

סאות’המפטון – ברנטפורד

ליברפול – וולבס

לסטר – אסטון וילה

מנצ’סטר סיטי – טוטנהאם

ארסנל – אברטון

ווסטהאם – ניוקאסל

קריסטל פאלאס – מנצ’סטר יונייטד

לידס – נוטינגהאם פורסט

בוקאיו סאקה וטיירל מלאסיה (רויטרס)בוקאיו סאקה וטיירל מלאסיה (רויטרס)

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה