הרכש כבר כאן: אסטריט סלמאני נחת היום (ראשון) בצהריים בישראל לקראת הצטרפותו להפועל ב”ש. כפי שפורסם ב-ONE, בקבוצה סיכמו עם האמרבי על החלוץ הקוסוברי וניסו להנחיתו ביום שישי, אבל פרטים טכניים מול השבדים דחו את הגעתו עד היום.

אליניב ברדה רצה מאוד את סלמאני והוא העדיף אותו על פני אלכסנדר ירמייף השבדי מהאקן. אחרי שיסיימו את הפרטים הטכניים, בב"ש יעבירו להאמרבי כמיליון אירו על סלמאני, שסיכם את תנאיו לשלוש שנים. הוא צפוי להשתכר כ-300 אלף אירו ללא בונוסים, כאשר כל העסקה מוערכת בכמעט שני מיליון אירו לכל התקופה. מדובר בהשקעה גדולה מבחינתה של אלונה ברקת, שמראה כי היא מוכנה להכניס את היד עמוק לכיס כדי לבנות קבוצה משודרגת.

כעת, ברדה יפנה את רוב המאמצים לצרף שחקן כנף לצד ימין, העמדה הנחוצה ביותר כרגע בחלק ההתקפי. בקבוצה מחפשים שחקן עם רגל שמאל בפרופיל גבוה, כאשר האופציות שיש כרגע פחות טובות ממה שהיו בתחילת החלון. כפי שנהגו עד כה, בקבוצה לא רוצים לקבל החלטות תחת לחץ ולצרף רק שחקן שיוכל באמת לשדרג את הקבוצה.

ירוויח כ-300 אלף אירו. סלמאני (איציק בלניצקי)ירוויח כ-300 אלף אירו. סלמאני (איציק בלניצקי)

בנוסף, ל-ONE נודע כי במועדון שוקלים לעבות את החלק האחורי עם בלם מכבי פ"ת, אור בלוריאן, שלא המריא עם קבוצתו למחנה האימונים שלה בחו"ל והוא מעוניין לעזוב. בב"ש רואים בבלם הנבחרת הצעירה כפוטנציאל גדול ושוקלים מהלך שכולל השאלה לקבוצה אחרת בליגת העל.

השקעה גדולה. ברקת (רדאד ג'בארה)השקעה גדולה. ברקת (רדאד ג'בארה)

אמש חגגו בהפועל ב”ש עם הזכייה באלוף האלופים אחרי ניצחון 3:4 על מכבי חיפה בתום 1:1 בזמן החוקי. כעת בב"ש יקוו למנף את זה למשחק הראשון בסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג נגד דינמו מינסק בעוד ארבעה ימים בלבד.

בב"ש יצאו מרוצים מאוד מחלוץ הרכש, תומר חמד, שנתן טעימה ראשונה למה שהוא יכול להוסיף לקבוצה. "תומר עשה חשק לעוד, הניסיון שלו שווה הרבה", אמרו במועדון, "הוא אישיות נהדרת ומקצוען בחסד, הוא הגיע רעב מאוד וכולם בקבוצה מקווים שהוא יתרום לנו הרבה העונה". במועדון היו מרוצים גם מהכניסה של הקשר הצעיר, איליי מדמון, שעשה כמה פעולות טובות ולא פחד לבקש לבעוט את אחד הפנדלים בדו קרב. 

גם תומר יוספי, מריאנו בריירו וכובש השער, יוג'ין אנסה, זכו למחמאות מהצוות המקצועי. מי שעוד קיבל שבחים הוא השוער עומרי גלזר, שעשה פעם נוספת את ההבדל בדו קרב פנדלים נגד האקסית, מכבי חיפה. גלזר הדף פעמיים בדו קרב והמשיך את היכולת הנהדרת שלו.

עוד תואר. שחקני הפועל באר שבע חוגגים (רדאד ג'בארה)עוד תואר. שחקני הפועל באר שבע חוגגים (רדאד ג'בארה)

בכלל, בב"ש קיבלו פלאשבקים מהחגיגות האחרונות בגמר גביע המדינה לפני חודש וחצי, אבל יודעים שיש עוד הרבה דברים לשפר בכלל ולקראת המשחק נגד דינמו מינסק ביום חמישי בפרט. אליניב ברדה לא אהב את היכולת במחצית הראשונה, אבל החדיר בחניכיו אמונה שאפשר לחזור למשחק עם יותר תעוזה ואגרסיביות. המאמן קיבל מחמאות שהצליח עם החילופים במחצית השנייה והוביל את הקבוצה לתואר השני שלו ושל הקבוצה בחודשיים האחרונים.

"אין יותר טוב מלפתוח עונה ברגל ימין", אמרו בב"ש, "באנו למשחק מתוך כוונה לזכות בתואר ולא הקשבנו לכל הרחשים מסביב, המחצית הראשונה הייתה חלשה מאוד מבחינתנו. במחצית השנייה כבר נראינו יותר טוב, אבל יש לנו עוד הרבה מה לשפר. האופי שגילינו במשחק הזה חשוב לא פחות מהזכייה עצמה".

בב"ש יודעים שחסרה איכות בכנפיים. אמנם המשחק הסתיים בתואר, אבל במחצית הראשונה הפערים מול חיפה נראו גדולים מאוד. "אליניב בונה יחידה אחת עם הרבה אופי, אבל יודעים שצריך עוד יצירתיות ואנחנו עובדים על זה", אמר גורם.

יודע שצריך להשתדרג. ברדה (עמרי שטיין)יודע שצריך להשתדרג. ברדה (עמרי שטיין)

בתוך כך, בב"ש מרוצים שההעפלה של דינמו מינסק לסיבוב השני תקנה להם שני משחקים בטרנר, אבל יודעים שהמשימה לא הולכת להיות קלה. "ראינו את המשחק שלהם נגד דצ'יץ', זו קבוצה טובה ביחס לסיבוב השני והם ניצחו לא מעט העונה בחוץ. אנחנו חייבים לפתוח חזק את המשחק ביום חמישי כדי להגיע רגועים יותר לגומלין", אמרו בקבוצה. חאתם עבד אלחמיד הרגיש אתמול כאבים בשריר הירך האחורי, אבל הוא צפוי להיות כשיר.

אוהדי הקבוצה, שחלקם הגדול החרים את המשחק אמש בסמי עופר בגלל חוק הספורט, ישמחו לגלות שהתקנת המנואלה ביציע הדרומי קרובה מאוד לידי סיום. המנואלה, ששירתה את יציע העידוד למשך תקופה קצרה, הושבתה לגמרי אחרי גילוי הליקויים בגג אצטדיון טוטו טרנר והוסרה לגמרי. במקומה התקינו מנואלה חדשה, מתקדמת ואיכותית יותר, במודל הקרוב למנואלה המוכרת באצטדיון זיגנאל אידונה פארק של בורוסיה דורטמונד.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה