ולאדן איביץ’ פתח את אימוניו לעונת 2022/23 בסגל חסר מאוד שעוד דורש חיזוק מיידי בהגנה ובכנפיים, אך במכבי תל אביב עדיין לא יכולים לבשר על החתמות חדשות שבדרך והם ממשיכים לעבוד במספר מישורים, זרים וישראלים. המנהל המקצועי, ברק יצחקי, והמאמן הסרבי צופים במועמדים רבים בימים האחרונים ולחלקם הוגשו הצעות כאשר המטרה הייתה להביא לכל הפחות בלם חדש למחנה האימון במירלו ואולי גם שחקן כנף, אך נכון להיום (שלישי) קשה להעריך אם יעמדו במשימה הזו. 

בכל הנוגע לשחקנים הישראלים, שמו של ניר ביטון נמצא חזק בפנקסים של איביץ’ את יצחקי אולם ההצעה הראשונית של הצהובים אשר נשלחה אל בלם סלטיק, לא הייתה במספרים אשר השחקן מעוניין לחתום בהם. ההצעה הראשונית נדחתה ומאז לא חודש המו”מ בכל הנוגע להצעה חדשה. ברור לשני הצדדים כי כדי שביטון יגיע, הצהובים יצטרכו להרים את הסכומים אולם נראה כי הם בוחנים עוד אופציות בשוק לפני שיחזרו עם הצעה חדשה. 

בכל זאת, בהיעדר אלטרנטיבות בשוק הישראלי, ההערכה היא עדיין כי בסופו של דבר במכבי ת”א ירימו את המספרים בניסיון לשכנע את ביטון לחתום ואם גם ההצעה הבאה לא תהיה מספקת עבורו, יצטרכו לראות כיצד ניגשים לסיטואציה כאשר כיום בסגל הקבוצה יש רק שני בלמים טבעיים – שחר פיבן ועידן נחמיאס. אנריק סבוריט או שרן ייני אומנם שיחקו בעמדה הזו גם, אך היא לא העמדה המובילה שלהם. 

ולאדן איביץ' בוחן את השחקנים במהלך האימון (רדאד ג'בארה)ולאדן איביץ' בוחן את השחקנים במהלך האימון (רדאד ג'בארה)

היום אמור להצטרף לאימוני הקבוצה פארפה גויאגון אחרי שסיים את תקופת בידוד הקורונה לה נדרש אחרי שחזר חיובי מחופשת הקיץ שלו. השחקן מחוף השנהב עדיין מסרב לחתום על החוזה שהוצע לו ובמכבי ת”א בהחלט שוברים את הראש בנושא כאשר המטרה הגדולה היא כן להאריך את ההסכם איתו. 

מבין הזרים, השחקנים שטרם התחילו את האימונים הם ברנדלי קוואס וג’ורג’ה יובאנוביץ’ אשר שיחקו עם הנבחרות שלהם בפגרה האחרונה וזכו לימי חופש נוספים כמו דן גלזר. כמובן שכיום, כאשר גם אדוארדו גררו עם חוזה בקבוצה ואנדרה ז’ראלדש מימש את החוזה שלו על ידי סעיף ההופעות בעונה שעברה, מצבת הזרים גם ככה בעייתית מאוד לתפעול אך ההנחה היא שבימים הקרובים הדברים יתחילו להתבהר גם מבחינת המועמדים שאיתם דיברו ואז אפשר יהיה להזיז חתיכות בפאזל. 

עם הקבוצה החלו את האימונים מספר שחקנים שחזרו מהשאלות והם כאמור יהיו אל מול עיניו הבוחנות של איביץ’ בימים הקרובים. אבי ריקן שחוזהו הסתיים, אמור להמשיך במועדון בחוזה חדש, אולם הדברים פחות ברורים לגבי טל בן חיים. למכבי ת”א ללא ספק חסרים שחקנים בכנפיים ומלבד איילון אלמוג שהיה חלק מהקבוצה בשנים האחרונות, מי שזומנו לפתיחת האימונים ונחשבים כשחקני קו הם רונן חנציס ואור רויזמן, כמו גם בר כהן שיכול לשחק בכנף ימין בעת הצורך גם אם זו לא העמדה החזקה שלו. בכל הנוגע לרויזמן, במכבי ת”א מקווים לראות ממנו אימונים טובים בתקופה הזו ורואים המון דמיון פיזי בינו לבין יונתן כהן בתחילת דרכו.

ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל של גוגל.

אגב, בכל הנוגע לאוראל באייה שנמצא באליפות אירופה עד גיל 19, הוא לא בתכניות לקבוצה הבוגרת לעונה הקרובה ועתיד להמשיך עם קבוצת הנוער אלא אם תהיה עליו הצעה טובה להשאלה עם הבטחה לדקות משחק משמעותיות. שחקן נוסף שיהיה תלוי בהצעות עליו הוא רוי רביבו, כאשר במכבי ת”א מעדיפים שישחק בליגת העל ואם לא תהיה קבוצה כזו, הוא יהיה חלק מהקבוצה הבוגרת וינסה להרוויח מקום אצל איביץ’. 

עכשיו זה רישמי! ג'ירונה חוזרת ללה ליגה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה