אמנם בעונה הנוכחית מספריו של גוסטבו מרמנטיני רחוקים מאלו שמצפים להם בהפועל חדרה, כאשר הוא כבש שער אחד ובישל שלושה בליגה, אך אין ספק שהברזילאי הוא אחד משחקני המפתח של המועדון מאז הגיע ביולי 2020. בחדרה היו רוצים לראות את השחקן חותם על חוזה חדש, כפי שעשה ג’ונתן סיסה, אך בין הצדדים לא הושגו הסכמות בשלב זה.

למעשה, מרמנטיני דורש שדרוג בשכרו כתנאי לחתימה על חוזה חדש, דבר אשר במועדון לא מוכנים לו כרגע ולכן לא שוללים עזיבה שלו בינואר אם תגיע הצעה רשמית שתשביע את רצונם, או לחילופים שהשחקן יתרצה בסופו של דבר ויסכים להצעת חדרה. אמש (שלישי) עלה הברזילאי כמחליף בדקה ה-57 מול מכבי חיפה וגם מצא את הרשת, אך נתפס בעמדת נבדל והשער בוטל.

בכר:"ניצחון חשוב,ידענו שיהיה קשה"

בחדרה קיוו באצטדיון סמי עופר לפתוח את הסיבוב השני של ליגת העל באותה הצורה בה פתחו את הראשון, אך הפעם זה פחות עבד עבור החבורה של מנחם קורצקי. במועדון נרשמו תחושות מעורבות אחרי ה-1:0 למכבי חיפה: מצד אחד מודעים לכך שהמחצית הראשונה הרעה הובילה להפסד, אך מנגד מצרים על כך שלא השכילו להפתיע את האלופה שהייתה ביום לא טוב.

"נתנו למכבי חיפה יותר מדי כבוד וכשעושים את זה מפסידים", סיפרו בחדרה. "יש תחושת פספוס וזה אומר הכול. פתחנו רע את המשחק, אבל בחצי השני היינו צריכים לשחק ללא רגשי נחיתות כי היינו שם לאורך לא מעט דקות. עם קצת יותר תעוזה, יכולנו לצאת עם משהו מהמשחק הזה כי הייתה הזדמנות לתפוס את מכבי חיפה כשהיא לא בשיאה. התוכנית שלנו עבדה, חבל שבגלל טעות אחת בהגנה הפסדנו משחק".

בחדרה מודעים לכך שישנה בעיה בחלק הקדמי, כשהקבוצה כבשה 10 שערים בלבד (התפוקה הרעה בליגה ביחד עם הפועל ירושלים ומכבי פתח תקווה), אך בטוחים: "עדיין יש עוד זמן לשפר את זה, בסך הכול אנחנו במצב טוב, אבל חייבים להיות זהירים כי בליגה הזו שבועיים של חוסר תשומת לב ואתה בקו האדום. גם הפעולות האחרונות בחלק הקדמי ייכנסו".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה