אלופת אירופה איטליה חזרה מהיורו למוקדמות המונדיאל בצורה צולעת למדי כאשר סיימה בשתי תוצאות תיקו רצופות מול בולגריה ושווייץ אבל הלילה (רביעי) היא חזרה לעצמה בגדול והראתה לכולם מדוע היא אלופת אירופה והנבחרת הטובה ביותר כיום בעולם כפירקה לחתיכות 0:5 גדול את ליטא ושוערה של הפועל ת”א ארנסט שטקוס.

מגנה הימני של איטליה, די לורנצו, סיפר לאחר המשחק על שער הבכורה שכבש במדי הנבחרת: “כן, זה היה אמור להיות כדור רוחב, ניסיתי להרים אבל הכדור חדר פנימה. אני שמח מהשער הראשון לנבחרת אך יותר מזה שמח על הניצחון”.

שחקני איטליה חוגגים עם די לורנצו (רויטרס)שחקני איטליה חוגגים עם די לורנצו (רויטרס)

די לורנצו הוסיף: “מנצ’יני אמר לנו להיות רגועים, להמשיך לעשות את מה שעשינו בשנים האחרונות ולהמשיך להתמקד. זה יכול להיות שאתה לא חד במיוחד בחודש סמפטמבר, אבל כבשנו שערים רבים וקבענו את שיא העולם החדש של 37 משחקים רצופים ללא הפסד. זה מדהים ואנחנו ננסה לשמור על השיא הזה כמה שיותר זמן”.

ועכשיו, קצת מספרים מההצגה של האזורי. איטליה כאמור שברה את שיא כל הזמנים למשחקים רצופים ללא הפסד כשסיימה את ה-37 שלה ושברה סופית את השיא אחרי שהשוותה אותו לספרד וברזיל שהחזיקו בו קודם לכן בצוותא.  

מויס קן חוגג (רויטרס)מויס קן חוגג (רויטרס)

אבל זה ממש לא השיא היחיד שנשבר. איטליה קבעה שיא נוסף עבורה, כאשר כבשה בפעם הראשונה בהיסטוריה 4 שערים בחצי השעה הראשונה של המשחק נגד ליטא. בנוסף, בפעם הראשונה בהיסטוריה של האיטלקים שני שחקנים שנולדו בשנות ה-2000 כבשו עבור הנבחרת במשחק אחד, מויס קן, ומרקו ראספדורי, שאגב, גם עבורו זהו שער בכורה בנבחרת איטליה. עבור קן היה זה השער ראשון בנבחרת מאז 2019.

ז'ורז'יניו חוגג עם מרקו ראספדורי שער בכורה בנבחרת (רויטרס)ז'ורז'יניו חוגג עם מרקו ראספדורי שער בכורה בנבחרת (רויטרס)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה