גמר גביע דרמטי במיוחד היום (רביעי) כאשר מכבי תל אביב ניצחה 1:2 בהארכה את הפועל תל אביב, במשחק בו נפסל שער שוויון לאדומים בדקה ה-115 לאחר עבירה על דור פרץ במהלך שהוביל לשער. מאמן מכבי, פטריק ואן לוון, התייחס לביצועי קבוצתו ולאירועים הדרמטיים בדקות האחרונות.

ההרגשה: ”אני מחייך מאז שריקת הסיום. החסרתי פעימה בסוף המשחק, בעיקר בהחלטות האחרונות של השופט. זאת הייתה עונה טובה למכבי תל אביב, כל התגובות החיוביות שקיבלנו עזרו לנו. אמרנו לשחקנים לסיים את הטורניר והעונה עם פרס ובטעם טוב, זה מה שקרה”.

מכבי תל אביב מניפה את הגביע (חגי מיכאלי)מכבי תל אביב מניפה את הגביע (חגי מיכאלי)

הגביע לאחר הפסד האליפות: ”אני חושב שזה פרס שני טוב, בהתחשב בשנים שעברו מאז שזכינו בגביע. זה מוסיף הרבה גאווה למועדון”.

ואן לוון: לא מפסיק לחייך מאז הסיום!

סיכום תקופתו במכבי: ”חושב שעשינו עבודה טובה העונה. אנחנו מכוונים לתארים בסוף העונה ויחד עם התארים מתחילת העונה אני חושב שזאת הייתה עונה טובה למכבי תל אביב, כי היא נגמרה בגביע”.

ניר קלינגר ופטריק ואן לוון (רדאד ג'בארה)ניר קלינגר ופטריק ואן לוון (רדאד ג'בארה)

ההרגשה בשער היתרון של הפועל ת”א: ”עבר הרבה זמן, אני לא בדיוק זוכר. התעלנו והיינו צריכים, כי אנחנו מכבי תל אביב”.

החלטת השיפוט: ”אני לא חושב על זה, נקבע. אני מאמין שעבודה קשה משתלמת ומגיעים לתוצאות אם משקיעים זמן, מאמץ ואנרגיה. זה קרה לנו. עונה מוצלחת בסופו של דבר, כשמתחשבים בהכל”.

הגישה כקבוצה: ”מכבי תל אביב נלחמת על תארים. טוב שיש לשחקנים שאיפות בכל מצב. אני יודע שבכל רגע הם מנסים להילחם וזה טוב למועדון”.

עתידו: ”אתם תדעו כשיהיו תוצאות. מי לא רוצה לעבוד עם המועדון והשחקנים האלה? אין חדשות כרגע על עתידי. יש לי את השאיפות שלי כמו שלשחקנים יש שאיפות משלהם, נראה איך זה הולך. אני לא רוצה לסגור מעגל כרגע, רק להנות מהזכייה”.

השחקנים הצעירים של הקבוצה: ”יש למכבי הרבה שחקנים צעירים עם שאיפות, זה טוב. מקצוענים יציבים שמשחקים ברמה גבוהה, זה טוב. הרגשות עלו במהלך המשחק. אני חושב שהאווירה הייתה נהדרת לפני המשחק, עד ל-20 הדקות האחרונות. הרבה רגשות. אני לא רוצה לדבר על זה כרגע, היו הרבה אוהדים שהיו בעדנו”.

ארווין קומאן, מאמן בית”ר: ”אני יודע שהוא אח של רונאלד קומאן, מאמן ברצלונה, לא הרבה מעבר”.

פטריק ואן לוון (איציק בלניצקי)פטריק ואן לוון (איציק בלניצקי)

יונתן כהן שכבש את שער השוויון הוסיף: “ירדה לי אבן מהלב, רציתי את התואר הזה, זה מה שהיה חסר לי וחלמתי על זה מגיל 6, עכשיו הבאתי הכול במכבי תל אביב ואין מאושר ממני. אני גאה ומודה. אני סובל לשבת על הספסל כי אני עצבני ולא יכול להשפיע על המשחק, אני לא כשיר במאה אחוז אבל אני שמח שיכולתי לעזור לקבוצה ולתת לה את הרוח לזכייה. המכביזם זה מה שניצח את המשחק”.

“מקדיש את הזכייה למשפחה שלי ולקרובים שלי, אני לא יודע למה לא הפסקתי לבכות לאחר הסיום אבל אני מאושר. אנחנו מכבי תל אביב ושואפים לכל התארים, אנחנו מאוד מאוכזבים מאובדן האליפות אבל אני רוצה לפרגן בהזדמנות הזאת למכבי חיפה על האליפות, תל אביב צהובה ועכשיו סיפור האליפות מאחורינו. עברנו עונה לא פשוטה עם המון משחקים ואני שמח שעשינו את זה. יש לי חוזה במכבי תל אביב אבל לא אשקר שאני שואף לצאת לאירופה, זאת הכוונה שלי וזה הרצון שלי אבל כרגע כל מה שאני רוצה זה לחגוג עם הקהל”, סיכם.

יונתן כהן חוגג (איציק בלניצקי)יונתן כהן חוגג (איציק בלניצקי)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה