בבית"ר ירושלים לא נשארו אדישים לדבריו של חבר הכנסת אחמד טיבי, שהתארח באולפן ONE במסגרת התוכנית "בוחרים ספורט 2015" לראיון בו התבטא נגד המועדון.

במהלך הראיון סיפר טיבי: "אני כבר ח"כ ותיק ונמצא במצב שבו אני לא צריך שיכתבו עליי עוד טור וישימו עליי עוד זרקור. אין אדם שאוהב ש-10,000 איש מקללים אותו. אני לא מגיע במיוחד לטדי. אני מלווה את סכנין לכל מקום, משחקי בית וחוץ. אני לא אפקיר אותם בגלל אנשים שקוראים קריאות גזעניות".

טיבי סיכם: "אני לא נכנע לגזענים, אלא אוהב לנצח אותם. תתארו לעצמכם שכל אלה שמקללים אותי עם ביטויים קשים ומעליבים, רואים אותי מנצח ביחד עם סכנין. 12 משחקים הם לא ניצחו אותנו ורוב הזמן אנחנו מנצחים אותם בטדי. אף אחד לא ימנע ממני מלהגיע לכל מקום במדינה הזו".

"ערבי שמכבד את עצמו לא אמור לשחק בבית"ר י-ם", הוסיף, "הוא יכול לשחק במכבי תל אביב, מכבי חיפה הפועל תל אביב, מכבי פתח תקווה, הפועל פתח תקווה והפועל באר שבע. הם משולבים שם בצורה יפה. בקבוצה כמו בית"ר, שהיא קבוצה גזענית בהגדרה שלה, שהבעלים שלה והמנג'רים שלה מגלים הבנה כלפי העובדה שאין שם שחקן ערבי, ששחקנים מוסלמים מחו"ל התקבלו שם בקריאות גנאי, שחקן ערבי לא יכול להיות".

אחמד טיבי בראיון מיוחד באולפן ONE

"שחקן יהודי לא ילך לקבוצה פשיסטית. לא כל האוהדים של בית"ר הם לה פמיליה וחלק התרחקו מהקבוצה בגלל זה. רצו להכריז על לה פמיליה בתור ארגון טרור. הם מוציאים שם רע לאנשים סבירים שמלווים את הקבוצה", סיכם.

אוהדי בית&qout;ר עם תצוגה מרהיבה (חגי ניזרי)
אוהדי בית"ר. טיבי תקף אותם (חגי ניזרי)
 

מבית"ר נמסר: "בית״ר ירושלים אינו מועדון גזעני כלל וכלל, בוודאי לא הבעלים אלי טביב, שכבעלי הפועל כפ״ס והפועל ת״א שיחקו תחתיו לא מעט שחקנים ערבים. אמירותיו של טיבי נגועות בגזענות, בהסתה ומעוררות פרובוקציה רק כדי להאדיר את שמו ובכדי למצוא חן בעיני ציבור בוחריו. ייטב שיתרכז בקירוב לבבות והפחתת ההסתה והשנאה מקרבו".

"עידוד ותמיכה בהפגנות בתוך שטחי המדינה כנגד המדינה, הינן שימוש ציני בדמוקרטיה הישראלית על מנת לערער על הצביון היהודי במדינה", הוסיפו במועדון.

ח"כ רגב: "מי מצפה שיועצו של עראפת הטרוריסט יאמר אמת?"
חברת הכנסת מירי רגב, הגיבה לדבריו של טיבי: "אחמד טיבי כרגיל ממשיך לשקר. הדברים שנאמרו על ידי כוונו למסתננים ולא לעובדים הזרים ויחי ההבדל הקטן בין מסתננים למהגרי עבודה עם אישור".

ח"כ הוסיפה: "מי מצפה מטיבי שידייק ויאמר אמת? יועצו של הטרוריסט הגדול יאסר עראפת. הוא ממשיך בהסתה ושנאה כלפי העם היהודי. מדובר בסוס טרויאני בכנסת, אני אמשיך לפעול למען היותה של מדינת ישראל מדינה יהודית, שירושלים המאוחדת היא בירתה תוך מתן זכויות מלאות למיעוט הערבי שנאמן למדינה היהודית".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה