היכן הפועל תל אביב תארח את משחקיה בעונת 2024/25? ובכן, הדעות בעניין חלוקות בין האוהדים, אך כעת, נדמה שיש חלק לא מבוטל של כאלו שמיישרים קו עם הבעלים עופר ינאי ומעוניינים לעבור לשחק בהיכל מנורה, בו משחקת היריבה העירונית מכבי. 

במכתב שנשלח על ידי חברי העמותה ליועץ המשפטי של המועדון, עו”ד חיים יצחקי ונחתם על ידי כמה מאות אוהדים, נדרש מהיועץ המשפטי לכנס את העמותה לישיבה דחופה לגבי המעבר וכן מספר נושאים נוספים. ההערכות הן שהנושא יעבור ברוב קולות גדול מאוד, חשוב לציין שבמידה ויעבור, ארגון אולטראס הפועל צפוי להחרים את המשחקים. על פי התקנון, במידה ועשרה אחוזים יחתמו, העניין יעבור. 

אוהדי הפועל תל אביב מחוץ להיכל (רועי כפיר)אוהדי הפועל תל אביב מחוץ להיכל (רועי כפיר)

לגבי המעבר, נכתב: “האולם בו אנו מקיימים כיום את משחקינו הביתיים צר מלהכיל את אלפי האדומים העומדים ומבקשים לממש את אהבתם למועדון. לכן, אנו מבקשים לקיים דיון שבמהלכו תועלה להכרעה בקשה לקיים הצבעה דיגיטלית על החלטה לפיה המועדון יעבור לקיים את משחקי הבית בעונת 2024/25 באולם כדורסל בעל תכולת קהל גדולה יותר מאשר זו הקיימת כיום ב"היכל שלמה" (דרייב אין)”.

“לתחושתנו, ניצבת כעת בפני העמותה והמועדון הזדמנות ענקית להגדיל, להרחיב ולהעצים את קהל האוהדים האדומים. מדובר בהזדמנות שעלינו, כעמותה, לתפוס בשתי ידיים. ידוע לנו כי נבדקו במהלך השבועות האחרונים על ידי המועדון והבעלים שלו מספר חלופות לקיים את משחקי הבית באולם בחולון, באולם ארעי באקספו ת"א ובהיכל מנורה (יד אליהו)”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה