הקבוצה הלטבית ר.פ.ס ריגה החליטה לפנות בהצעה רשמית למכבי חיפה בדרישה לצרף את הקשר גוני נאור בימים הקרובים, כך נודע לראשונה ל-ONE. הקשר מצפה לקבל דקות משמעותיות יותר ולא מן הנמנע שהירוקים יאפשרו את המהלך בכפוף למשא ומתן בין המועדונים.

נאור ממעט לשחק מאז שהגיע לקבוצה ולא מן הנמנע שהמהלך להעברתו יצלח. הקשר הגיע למכבי חיפה בינואר 2023. המעבר מהפועל ירושלים כלל ארבעה סעיפים משמעותיים – הסעיף הראשון הוא של דמי ההעברה על הקשר שעמדו על כ-2 מיליון שקלים שיגיעו לירושלמים + בונוסים על הצלחת השחקן.

החוזה של השחקן במכבי חיפה נחתם לשנתיים עם אופציה של הירוקים לעוד שנתיים ובתוך תקופת החוזה, בישראל, הוא רשאי לחזור רק להפועל ירושלים. בנוסף, להפועל ירושלים יש 20% ממכירה עתידית. הקבוצה עצמה נחתה בשעות הצהריים אחרי ההדחה מאירופה.

גוני נאור ועדי יונה במאבק (חגי מיכאלי)גוני נאור ועדי יונה במאבק (חגי מיכאלי)

נאור לא יהיה הראשון וגם לא האחרון שבמסגרת השינוים יעזוב את המועדון או יושאל. בשבוע שעבר פרסמנו ב-ONE על שורה של שחקנים שחלקם הגדול לא ימשיך, בטח עכשיו כאשר במתכונת של משחקים רק בזירה המקומית יהיה חובה לדלל את הסגל, מה עוד שלסגל חוזרים שחקני הנבחרת הצעירה שנטלו חלק במשחקים האולימפיים ובכללם שון גולדברג, עיליי פינגולד והרכש החדש איתן אזולאי.

צריך לזכור שגוני נאור הוא למעשה הקשר האחורי הטבעי היחיד שיש במכבי חיפה אחרי ששואו הושאל אף הוא.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה