כאוס מחריד בברלין התרחש אתמול (שבת) בשעות הערב המאוחרות. לפי הדיווחים בגרמניה, בסביבות 23:00 בערב התפתחה תגרה אלימה בין אוהדי פנאתינייקוס ואולימפיאקוס הנמצאים בימים אלה בעיר לרגל פיינל פור היורוליג והדבר יצא משליטה והפך ל”ליל טרור”, כפי שנכתב ב’בילד’.

כתוצאה מהתגרה אדם אחד פונה לבית החולים כשנשקפת סכנה ממשית לחייו ושניים נוספים נפצעו באורח קשה. לפי הודעת כוחות ההצלה המקומיים בסך הכול פונו 12 פצועים בדרגות שונות לקבלת טיפול רפואי. בנוסף, ככל הנראה כתוצאה מהדלקת רימוני עשן, הוזעקו לאזור כוחות כיבוי אש.

המשטרה שהגיעה לזירה עצרה לא פחות מ-89 מתפרעים ותפסה “תחמושת רבה”, כשבין היתר נמצאו מאות מחבטי בייסבול כפי שפורסם בגרמניה. מלבד העצורים הרבים המשטרה חקרה עוד 70 נוספים ונטען ששני שוטרים נפגעו במהלך הניסיונות להשתלט על המהומות. הכאוס היה עצום.

האירוע הוגדר תחילה כ”אר”ן” ולמקום הגיעו אמבולנסים רבים. המשטרה התקשתה להשתלט על הבלגן, לפי הרשויות המצב בשטח הקשה מאוד לקבל הערכת מצב על המתרחש. לא ידוע כמה אוהדים לקחו חלק בקטטה, אבל ברור כי המונים נמלטו מהזירה עם הגעת כוחות הביטחון למקום.

עונת היורוליג תבוא הערב אל סיומה. ב-18:00 אולימפיאקוס תפגוש את פנרבחצ’ה למשחק המאוכזבות על המקום השלישי, בעוד ב-21:00 ריאל מדריד תנסה להגן על הכתר כשתשחק נגד פנאתינייקוס, שהדיחה את מכבי ת”א בסדרת הפלייאוף. הקהלים כבר הספיקו להעכיר את האווירה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה