המעבר של אמיל פורסברג מר.ב לייפציג לניו יורק רד בולס לפני כשלושה חודשים זכה לכותרות רבות. השבדי, ששיחק שמונה שנים בקבוצה הגרמנית והיה חלק בלתי נפרד מההתפתחות שלה כמועדון חדש לחלוטין בכדורגל המקומי, עזב בגיל 32 ל-MLS, על פניו ל”חוזה אחרון” כפי שעושים לא מעט שחקני כדורגל בכירים ביבשת.

אלא שחשיפה שטענה אשתו, שנגה פורסברג, בפוסט שהעלתה הערב (שני) באינסטגרם, עוררה סערה עצומה והפכה את המעבר לארה”ב למוזר ביותר. שנגה טענה בדבריה שאמיל כלל לא עדכן אותה ואת ילדיו על התוכנית לעבור מגרמניה וכי מאז המעבר הוא לא בקשר איתם. בנוסף, היא הודיעה כי בכוונתה להתגרש אחרי 19 שנות זוגיות.

שנגה פורסברג כתבה: “אהבתי אותך יותר מהכול ותמיד תמכתי בך, אבל גם לאהבה יש גבולות. האהבה הכי גדולה היא הילדים שלי ואני רוצה שהם יידעו את ערכם בדיוק כפי שאני יודעת מה הערך שלי. להפוך למובן מאליו ולהפוך למוזנחים זו לא אהבה.

אמיל פורסברג (רויטרס)אמיל פורסברג (רויטרס)

“ההתחלה החדשה בניו יורק הייתה כנראה התחלה חדשה עבורך ועבור החיים שלך, רק שאני לא ידעתי על זה מראש. זה התבהר והפך לכואב בצורה מהירה מאוד. קראנו על כך בעיתונים וראינו שאתה נהנה מכל רגע. יש לך גם תכניות עתידיות, כאשר על אף אחת מהן לא ידענו.

“העיתונאים ידעו על כך יותר מהמשפחה שלך בחודשים האחרונים. לא תקשרת בכלל, מלבד להתעקשות שלך שאינך יכול להסביר את המעשים שלך. נתת לזמן להגיד את מה שאתה רוצה בעזרת היעלמותך, מקווה שבעתיד תפגין כבוד והתחשבות כלפי אחרים על אף הצרכים שלך ושיהיה לך אומץ ובגרות לתקשר.

“אמשיך לשים בראש סדר העדיפויות את טובת הילדים ואת ביטחונם. בשבילך, אני מקווה שאתה לא מתחרט על כך שהחיים שלך בניו יורק שווים לגירושין ועל איך שהתייחסת לילדים שלך ולאמא שלהם”. הדברים החמורים עוררו סערה עצומה בארה”ב והחלוץ עצמו טרם הגיב.

אמיל פורסברג ורובן דיאש. שוהה עם הנבחרת בימים אלה (רויטרס)אמיל פורסברג ורובן דיאש. שוהה עם הנבחרת בימים אלה (רויטרס)

ניו יורק פתחה לא רע את העונה ואחרי חמישה משחקים במאזנה 10 נקודות, אחת פחות מסינסינטי שמובילה את המזרח. פורסברג כבש שער אחד העונה ובישל אחד נוסף, כשבימים האחרונים הוא שהה יחד עם נבחרת שבדיה ואף פתח הערב בהרכב בניצחון 0:1 על אלבניה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה