ההפסד של הפועל תל אביב להפועל חיפה הוא הדבר הכי שולי שקרה אתמול (שבת) בכדורסל הישראלי. בסיום המשחק אירע אירוע מהחמורים שנראו בענף בשנים האחרונות, כאשר אוהד הצפוניים הוכה בברוטליות על ידי מספר אוהדי סגנית האלופה.

האוהד של הקבוצה מהכרמל חטף בעוצמה רבה מכות בפרצופו בעזרת המקל של התוף ופונה לבית החולים איכילוב. למרבה הצער, האירוע לא נגמר רק על הפרקט והמשיך גם בחוץ, שם שני מחנות האוהדים המשיכו לקטטה מחוץ להיכל קבוצת שלמה.

אפילו אנשי הצוות של שני המועדונים החליפו קללות במסדרונות, כאשר אנשי צוות נוספים היו צריכים להפריד בין הצדדים ואפילו שם כמעט קיבלנו אלימות פיזית. כלומר, האירועים קרו על הפרקט בסיום המפגש, בחדרי ההלבשה בסיום המשחק ומחוץ להיכל בתום ההתמודדות.

הבלגן מחוץ להיכל קבוצת שלמה (רועי כפיר)הבלגן מחוץ להיכל קבוצת שלמה (רועי כפיר)

נזכיר שקומץ אוהדי הפועל תל אביב עשו דבר דומה רק בתחילת החודש נגד הפועל חולון והשבוע המועדון קיבל עונש על תנאי של שני משחקי רדיוס, רק שהתחושה היא שקרה פה דבר חריג מאוד ושבית הדין יצטרך לשבת שעות נוספות כדי להחליט מה לעשות.

אנשי הפועל תל אביב ישבו שעות אחרי המשחק בחדר האבטחה, צפו ביחד עם חברת האבטחה בצילומים בניסיון לזהות פרצופים של האוהדים שתפרעו. אחרוני האנשים במועדון עזבו את היכל קבוצת שלמה לקראת 1:00, אחרי שהרבה זמן הם דנו ביניהם לגבי מה אפשר לעשות.

רמי כהן תגובה לאלימות בסוף המשחק

גורם במועדון אמר: “זה כבר לא הגיוני, זה הרבה יותר רע ממה שהיה נגד חולון. הקבוצה הזו רצה לאליפות ולגביע המדינה, נבנתה בצורה טובה ונלחמת על תארים אחרי המון שנים וכל משחק אנחנו מתעסקים בבעיות מהסוג הזה. נמאס כבר”.

נשיא הפועל ת”א, אברהם זיידנברג, כתב בטוויטר: “ערב עצוב, ולצערי אני לא מדבר על כדורסל. נולדתי הפועל, כל חיי אוהד, וכ-14 שנה בעלים, תמיד גאה בחולצה ובסמל. המחזות מליל אמש מבישים. האחריות היא עלינו. אנחנו נבצע תיקון עמוק”.

אגב, מי שלקח את הדברים בצורה קצת יותר קשה הוא רמי כהן. האירוע הוא כנראה הקש ששבר את גב הגמל עבורו, כאשר לאחר שזה קרה יושב ראש הפועל תל אביב שבר כיסא אחרי שהתעצבן על אוהדי הקבוצה וצעק עליהם “תעופו ליציע כבר”.

רמי כהן (רועי כפיר)רמי כהן (רועי כפיר)

אם בכל זאת נתעסק קצת במקצועי, הפועל תל אביב ידעה שלמכבי תל אביב משחק חסר והיא יכולה להיות בפסגה, אך הפעם האדומים איבדו רשמית את הפסגה. אחרי שסגנית האלופה התאוששה מבשיקטאש עם ניצחון מרשים בארנה על ירושלים, הפעם הם נכנעו לקבוצה שנלחמת על חיה ורצתה יותר.

עידן זלמנסון נפצע במהלך המשחק ומירר בבכי, אך במועדון נשמו לרווחה לאחר שהסנטר לא סובל מפריקת כתף. כזכור, זלמנסון רק חזר לפני שבועיים מפגיעה בכתף. הגבוה חזר לספסל בחצי השני, אבל לא שותף כלל. בהמשך לפציעות, גיל בני ממשיך בהחלמה והוא צפוי לחזור לשחק בעוד כשבועיים.

המשחק הבא של הפועל תל אביב יהיה על לא פחות מלהשאיר תואר בחיים, כאשר היא תפגוש בעוד כשבוע את המנצחת בין גליל עליון לירושלים ברבע גמר גביע המדינה. כעת על השחקנים להתנתק מכל מה שקרה ולא לאבד תואר נוסף בהפרש של כשבועיים. אבל שוב, הכדורסל הוא דבר באמת שולי כרגע.

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים (רועי כפיר)שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים (רועי כפיר)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה