אחרי הניצחון הגדול שלה לפני שבוע על הפועל ירושלים, הפועל תל אביב חזרה לביתה הערב (שבת), אך ספגה הפסד 88:87 כואב להפועל חיפה במסגרת המחזור ה-22 בליגת ווינר סל.

המשחק הערב היה צמוד מתחילתו ובסופו של דבר גם עד סופו, ברבע הראשון כל קבוצה קלעה וכמעט לא החטיאה, כשהקבוצה הצפונית לא איבדה אפילו כדור אחד, בדרך ל-18:21. ברבע השני המארחת ספגה מכה קטנה כשעידן זלמנסון נפצע בכתף וירד לחדר ההלבשה כשהוא ממרר בבכי, והאורחת ניצלה זאת עד להובלה של שבע הפרש בירידה למחצית, 42:49. 

ברבע השלישי השד האדום התעורר, החדות הייתה טובה יותר מחוץ לקשת וההגנה המצוינת חזרה, כשהפועל תל אביב פתחה עם ריצת 4:20, אך מרקוס בינגהאם בלט בצד השני והוריד את ההפרש ל-71:67 בדרך לרבע רביעי צמוד שנפתח טוב עבור המארחת, אך נראתה לא טוב בכלל, איבדה יתרון מבטיח בדרך להפסד כואב וירידה למקום השני. 87:88 להפועל חיפה בסיום.

ממשיכה לנצח:הפועל חיפה גוברת על הפועל תא

כמה שאנחנו אוהבים כדורסל, ודווקא בסיום היה אירוע מכוער של קטטה בין האוהדים. הפועל תל אביב כאמור ירדה למקום השני וירדה למאזן 4:15, כשמנגד הפועל חיפה מהתחתית במקום העשירי עם מאזן של 12:8.

קלעו להפועל תל אביב: תומר גינת 20 נקודות ו-6 ריבאונדים, בר טימור 14 נק’ ו-13 אסיסטים, ג’יילן הורד 12 נק’ ו-6 ריב’, אקסבייר מנפורד ו-וויל קאמינגס 10 נק’ כל אחד, בריאן אנגולה 8 נק’ ו-9 ריב’, קייל אלכסדר 6 נק’ ו-6 ריב’, עידן זלמנסון 4 נק’ ודאסטי האנאס 3 נק’.

קלעו להפועל חיפה: מרקוס בינגהאם 23 נק’ ו-5 ריב’, ג’ון דייויס 19 נק’, אלכס המילטון 13 נק’, 10 אס’ ו-6 ריב’, גור לביא 11 נק’, דאקארי טאקר 8 נק’ ו-5 אס’, עמית שמחון 6 נק’, דניאל רוזנבאום 5 נק’ ועמית גרשון 3 נק’.

רבע ראשון: 18:21 להפועל חיפה

בריאן אנגולה (רועי כפיר)בריאן אנגולה (רועי כפיר)
דאסטי האנאס (רועי כפיר)דאסטי האנאס (רועי כפיר)

חמישיית הפועל תל אביב: אקסבייר מנפורד, בריאן אנגולה, וויל קאמינגס, תומר גינת וקייל אלכסנדר.

חמישיית הפועל חיפה: אלכס המילטון, ג’ון דייויס, גור לביא, דאקארי טאקר ומרקוס בינגהאם.

פתיחה סוערת למשחק, כשכבר אחרי שתי דקות בלבד התוצאה הייתה 6:7 למארחת, כשגינת אחראי על כל הנקודות של הפועל ת”א. הקצב מעט נרגע ומנפורד קלע שלשה ועשה 6:10. לביא ענה עם סל מחוץ לקשת מנגד ובינגהאם הוסיף שתי נקודות, טימור ענה עם לייאפ, 11:12. דייויס קלע סל מחצי מרחק, טאקר הוסיף שלשה, השלים ריצת 2:10 וגרם לפרנקו להזעיק פסק זמן, 12:16.

אקסבייר מנפורד וג'ון דייויס (רועי כפיר)אקסבייר מנפורד וג'ון דייויס (רועי כפיר)
אלכס המילטון מול דאסטי האנאס (רועי כפיר)אלכס המילטון מול דאסטי האנאס (רועי כפיר)

האדומים מת”א חזרו טוב מפסק הזמן, בר טימור קלע שלשה, גינת הוסיף נקודה אחת מהעונשין ועשה שוויון, 16:16. גור לביא קלע סל מחוץ לקשת בצד השני, הורד קלע שתי נקודות מהעונשין, בינגהאם קלע שתי נקודות מנגד, עשה 18:21 וחתם את הרבע הצמוד.

דאקארי טאקר עם הכדור (רועי כפיר)דאקארי טאקר עם הכדור (רועי כפיר)
אלכס המילטון מול בר טימור (רועי כפיר)אלכס המילטון מול בר טימור (רועי כפיר)

רבע שני: 42:49 להפועל חיפה

הורד פתח את הרבע עם שתי נקודות, רוזנבאום קלע לייאפ מנגד, הורד ענה עם לייאפ משלו, המילטון הנהדר עם שלשה בצד השני עשה 22:26. האנאס קלע שלשה משלו וזלמנסון נתן הובלה עם לייאפ, 26:27. המילטון הלוהט הגיב עם לייאפ מהיר, טימור הגיב עם נקודה אחת מהעונשין, 28:28. גרשון קלע שלשה, זלמנסון ענה עם לייאפ, דייויס קלע שתיים בצד השני, 30:33. 

דניאל רוזנבאום (רועי כפיר)דניאל רוזנבאום (רועי כפיר)
דאקארי טאקר (רועי כפיר)דאקארי טאקר (רועי כפיר)

לאחר מכן, מכה קשה להפועל ת”א: עידן זלמנסון נפצע בכתף שוב וירד לחדר ההלבשה כשהוא ממרר בבכי. הורד קלע לייאפ, האורחת ענתה עם ריצת 2:8 ועשתה 34:41. גינת קלע לייאפ, גודס ביקש פסק זמן. דייויס קלע שלשה, מנפורד וקאמינגס קלעו ארבע נקודות, דייויס קלע שתי נקודות מהעונשין, גינת ענה עם לייאפ, טאקר קלע שלשה לקראת סיום הרבע והגדיל את ההפרש בירידה להפסקה.

עידן זלמנסון יורד לחדר ההלבשה (רועי כפיר)עידן זלמנסון יורד לחדר ההלבשה (רועי כפיר)
עידן זלמנסון יורד לחדר ההלבשה (רועי כפיר)עידן זלמנסון יורד לחדר ההלבשה (רועי כפיר)

רבע שלישי: 67:71 להפועל תל אביב

גינת פתח עם שלשה, בינגהאם ענה עם נקודה מהקו, המארחת הגיבה עם ריצת 0:8 ועשתה 50:53. בינגהאם קלע שלשה, האדומים מת”א ענו עם ריצת 0:9 ועשו 53:62. בינגהאם קלע לייאפ, מנפורד ענה עם שלשה, לביא קלע שלשה בצד השני. בינגהאם קלע שלשה, אלכסנדר וקאמינגס קלעו ארבע נקודות, 61:69. שמחון קלע שלשה והוריד לחמש הפרש, הורד החזיר את ההפרש לשבע, אך שמחון דאג לשלשה אדירה על הבאזר. 

בר טימור מול ג'ון דייויס (רועי כפיר)בר טימור מול ג'ון דייויס (רועי כפיר)
ג'ון דייויס (רועי כפיר)ג'ון דייויס (רועי כפיר)

רבע רביעי: 87:88 להפועל חיפה

האדומים פתחו את הרבע מצוין עם ריצת 2:7 ועשו 69:78. לביא קלע לייאפ, קאמינגס ענה עם לייאפ משלו. רוזנבאום קלע שלשה, הורד קלע שתיים מנגד, דייויס ענה עם שלשה והוריד לחמש הפרש בלבד. אלכסנדר קלע שתי נקודות, המילטון ענה עם שתיים מנגד ובינגהאם הוסיף שלשה והוריד לשתיים הפרש בלבד. טימור קלע נקודה אחת מהעונשין, 82:85. בינגהאם והמילטון קלעו ארבע נקודות ועלו ליתרון, 85:86. דייויס קלע שתי נקודות מהעונשין, פרנקו הזעיק פסק זמן.

אקסבייר מנפורד בפעולה (רועי כפיר)אקסבייר מנפורד בפעולה (רועי כפיר)
בריאן אנגולה (רועי כפיר)בריאן אנגולה (רועי כפיר)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה