אומרים שהתרופה הכי טובה היא ניצחון, אז הפועל תל אביב לא רק ניצחה, אלא התפוצצה לחלוטין על הפועל ירושלים והשפילה אותה עם 64:91 מהדהד בארנה. האדומים הגיעו אחרי אחד ההפסדים הכואבים שלהם בשנים האחרונות בדמות ההדחה מול בשיקטאש, אך הם הוכיחו שהם לא אמרו את המילה האחרונה העונה. עם זאת, הקבוצה הודיעה שג’ייקובן בראון 

סגנית אלופת המדינה שלחה מסר לקבוצות הישראליות ובמועדון לא נותרו אדישים: “הדחה הייתה כואבת מאוד, היא הייתה הלם, אבל נותרו עוד שני תארים העונה בזירות המקומיות ושלכולם יהיה ברור – הפועל תל אביב תילחם עליהם בכל הכוח. יש לנו עוד מטרות, אנחנו עדיין כאן”.

במועדון גם מלאים במחמאות לרכש הכי חדש בדמות דאסטי האנאס, שאחרי שרשם שתי הופעות ראשונות לא רעות בכלל, הפעם הגיעה ההתפוצצות עם 23 נקודות באחוזים נהדרים. “פגענו בחתיכת שחקן. יש לו יכולת מרשימה מאוד לשים את הכדור בתוך הטבעת, שחקן כזה באמצע העונה זה שיחוק”, אמרו בהפועל.

דאסטי האנאס (אורן בן חקון)דאסטי האנאס (אורן בן חקון)

מי שעוד היה מצוין היה בר טימור, שנמצא בעונת שיא ללא ספק, אך היה במשחק לא טוב נגד בשיקטאש, הגארד אמר: “אנחנו חיים בעולם שבו יום אחד אתה במשבר, לא רוצה לקום בבוקר, בא לך לא לקום מהמיטה בבוקר בגלל הפסד שרודף ועוד ירדוף אותנו, ואז כמה ימים אחרי אתה מרגיש טוב עם ניצחון כזה”.

הכוכב לא פחד לקחת אחריות מלאה: “בסופו של דבר ובכנות אני אגיד – זאת הקבוצה שלי. יש לי אחריות עליה תמיד, גם כשטוב וגם כשרע. זה היה ככה עד עכשיו וזה ימשיך להיות ככה”.

בר טימור מודה לקהל (אורן בן חקון)בר טימור מודה לקהל (אורן בן חקון)

עם זאת, בקבוצה ספגה בשורות רעות עם ההודעה על כך שג’ייקובן בראון סיים את העונה. בהודעת המועדון נכתב: “ג'ייקובן בראון שסובל מקרע חלקי בגיד הפיקה, החליט לאחר התלבטויות לוותר על הטיפולים השמרניים ולעבור מחר ניתוח. ג'ייקובן לא יחזור לשחק העונה ואנו מאחלים לו החלמה מהירה”.

חשוב לציין שג’ייקובן בראון מסיים חוזה בקיץ הקרוב. לשחקן יש היסטוריה לא קטנה של פציעות בעונות האחרונות ולא מן הנמנע שבמועדון לא יאריכו לו את החוזה, כך שייתכן שאוהדי הפועל תל אביב ראו את אחד הכוכבים הגדולים של הקבוצה משחק את משחקו האחרון נגד בשיקטאש.

סגנית האלופה תחזור לשחק כבר ביום רביעי במפגש חוץ אצל הרצליה (18:45), ואז לאחר מכן היא תארח בהיכל קבוצת שלמה את הפועל חיפה בשבת. בכל מקרה, המטרה הכי גדולה בקרוב של האדומים היא לקוות למעידה של מכבי תל אביב ולסיים במקום הראשון, כאשר במועדון זוכרים היטב כמה הביתיות הייתה קריטית בגמר.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם הקהל בסיום (אורן בן חקון)שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם הקהל בסיום (אורן בן חקון)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה