הפועל תל אביב גברה הערב (שבת) 78:90 על הפועל חולון והציגה יכולת נהדרת. למרות הניצחון, דני פרנקו פרק בסיום על פרשיית אקסבייר מנפורד, שכזכור הושעה לאחר שנכשל בבדיקת סמים.

“הבדיקה של אקסבייר מנפורד הייתה מבחינת כולנו פצצה כואבת לפרצוף”, אמר מאמן האדומים. “זה גם מפתיע, כי הוא עשה כבר לא מעט בדיקות ותמיד יצא טוב. אני לא שופט אף אחד, יש חוקים וצריך לכבד אותם, אבל זאת עונה שונה. הבדיקה לא מעכשיו היא מדצמבר. זו תקופה קשה מאוד לכולם. תקופה שהזרים נשארו בבלגרד והיו צריכים להעביר שם ארבעה-חמישה ימים כשהישראלים פה והם לבד. מה עושים שם ארבעה-חמישה ימים במדינה זרה, אני לא יודע”.  

עוד הוסיף המאמן: “אפשר לסדר את הרף כמה שרוצים. אם אתם חושבים שרוב הזרים בליגה לא מעשנים וגם חלק מהישראלים, אתם טועים. זה שהוא הגזים והוא חרג זה לא בסדר. לא ברמת העישן או לא עישן, זה לא בסדר ברמת זה שלנו כקבוצה ובמה שאנחנו בונים פה, אנחנו מצפים לאחריות. מבחינתנו זה מכה של שחקן סופר משמעותי אהוב ואהוד מאוד. זה מקשה עלינו להמשיך לעמוד במטרות שאנחנו רוצים השנה. אפשר להביא שחקנים טובים, אבל יש בו משהו מעבר. אין לי שום דבר להגיד מלבד זה שאנחנו נצטרך למצוא את הדרך, בלי הסקורר המרכזי שלנו, להמשיך להיות קבוצה טובה כמו שהיינו”. 

דני פרנקו (רועי כפיר)דני פרנקו (רועי כפיר)

“אני נגד הבדיקות האלה בארץ פה”, המשיך פרנקו. ברגע שאנחנו המדינה היחידה בעולם שלא עושים שום הגרלה והבודקים באים מהבית על חשבון מלישנון כזה או אחר, יש עם זה בעיה. ביורוליג בודקים את כולם, ביורוקאפ בודקים את כולם, בספרד, בכל ליגה בודקים”.

“יש את הנוהל הקבוע שבאים במחצית, עושים הגרלה עם מנהל הקבוצה בחדר בדיקות סמים ומי שיוצא, אותו מביאים. גם בארץ זה היה ככה, השנה פתאום זה השתנה. לרוב הם לא תופסים אף אחד. באו אלינו לאימון עוד לפני תחילת השנה. את ג’ייקובן בראון בדקו השנה שלוש פעמים, זה נשמע הגיוני? למה דווקא אותו שלוש פעמים? הוא יצא נקי, אבל זה נראה לא טוב. מנפורד עישן ונתפס, אני לא מדבר על זה, מי שנפל נפל. אבל בזה שהם באים עם זה מהבית זה מריח כמו קומבינה”. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה