למרות שכבר הובילה בבטחה 0:4 על הפועל תל אביב, הפועל חיפה נאלצה להזיע הערב (רביעי) בדרך לניצחון 3:4 על היריבה שלה, במשחק רב שערים ורב אירועים, כולל שני כרטיסים אדומים.

רוני לוי אמר אחרי המשחק: “קמארה מסומן אצל כל השופטים, הוא אחד מהזרים הטובים בארץ. שורקים עליו תמיד פאולים, שני הצהובים לא הגיעו לו. זה יחזור במשחק הבא, יבעטו בו וייתנו לו צהוב. האצבע קלה על ההדק כשזה נוגע אליו, זה מוציא מהכלים, נותנים לו מכות והוא לא מקבל שריקות. כואב הלב על שחקן זר שרוצה לשחק כדורגל. אני מאוד מאוכזב מאיך שמתנהגים אליו”.

מאמן הצפוניים הוסיף: “אחרי שכמעט היה ארבע ארבע, אז בכדורגל הכל יכול לקרות. אנחנו מסתכלים שבוע אחרי שבוע ואין יותר מדי זמן ליהנות מניצחונות. חצי ראשון הכי טוב שלנו מאז שאני פה בהפועל חיפה. אמרתי לשחקנים שחשוב להתחיל טוב ושאנחנו לא פותחים טוב”.

שחקני הפועל חיפה חוגגים (עמרי שטיין)שחקני הפועל חיפה חוגגים (עמרי שטיין)

“חייל שנפצע ביקר אותנו לפני המשחק ואמר לי ‘תנו ארבע’, אז אני מקדיש לו את הניצחון. לחצי השני לא הופענו ולצערי נתנו להם לחזור למשחק. כדורגל זה משחק של מומנטומים והיה משחק משוגע, גם כשירדנו לחמישה בהגנה בכל התקפה כמעט הם הגיעו למצב”, הוסיף.

“נסתכל את הדברים הטובים ונלמד מהפחות טובים. השחקנים נכנסו טוב למשחק, יש לנו שחקנים עם יכולות טובות ושמחברים ביחד, אז ראיתם את האיכות. בשביל זה אנחנו עובדים קשה. תמיד אתה רוצה בכדורגל ובספורט לחשוב הכי גבוה. אני שמח שהגענו לנקודה הזו במצב טוב מאוד. כדורגל הוא משחק עם המון דרישות, יש אווירה טובה במועדון, גם היום הרגשתי את הקהל. אני מאמין שאם נמשיך להיראות טוב וננצח הקהל יבוא”.

“יכול שהמזג אוויר והאווירה בארץ מושך פחות אנשים לבוא. אני בטוח שעם הקהל ביחד נהיה יותר טובים. כמו שאני יודע נועם בן הרוש יישאר. אני חושב שנכון לו להישאר. הייתי בצד של קבוצה ששחקנים חזרו כמושאלים. למה לו ללכת ולא לשחק? אני מקווה שהוא יישאר איתנו. ברור שאדבר עם השחקנים על הריפיון. היינו מאוד נרפים בחצי השני. היינו רכים מדיי המשחק נהיה משוגע”, סיכם.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה