לא שקט בהפועל תל אביב: שעות אחדות לפני מסיבת העיתונאים עם האחים מינצברג באצטדיון בלומפילד, ל-ONE נודע כי עשרות אוהדי הקבוצה הגיעו בצורה מאורגנת למתחם האימונים בחודורוב, פוצצו את אימון הקבוצה וזרקו אבוקות לתוך המתחם.

אותם אוהדים גם קיללו בין היתר את מאמן הקבוצה, בורחה לאמה, ולא איפשרו להמשיך את האימון, שהיה בעיצומו. יש לציין שאוהדי הפועל תל אביב לא ביקרו באימוני הקבוצה מאז שהמועדון עבר לידיהם של האחים מינצברג והשותפים האמריקאים.

בעקבות התוצאות האחרונות של הקבוצה, שבעה משחקים ללא ניצחון, האוהדים החליטו להביע את דעתם, כאשר לא פסחו על המאמן בורחה לאמה ומנהל תחום הכדורגל, חן סול.

למעשה הפועל ת”א לא ניצחה מאז ה-1:4 על הפועל פ”ת ב-23 בדצמבר – לפני יותר מחודש. זה היה המשחק האחרון של האדומים ברצף של שלושה ניצחונות וארבעה משחקים בסך הכל ללא הפסד, אך מאז הם שקעו במשבר עמוק.

מסר לבעלים? אוהדי הפועל ת"א עם מינצברג (ראובן שוורץ)מסר לבעלים? אוהדי הפועל ת"א עם מינצברג (ראובן שוורץ)

מאז הפועל ת”א ספגה חמישה הפסדים – להפועל ירושלים, מכבי נתניה, הפועל ב”ש וגם ליריבות המושבעות מכבי ת”א ובית”ר ירושלים. שני המשחקים הנוספים ברצף הזה הסתיימו בתיקו מול מכבי חיפה ובני סכנין.

ואחרי כל זה, בשבת ב-15:00 הפועל ת”א תנסה לשכוח מהצרות בליגה, בה היא נמצאת רק במקום התשיעי, ותקווה להימנע מהדחה מגביע המדינה כשתתארח אצל הפועל ירושלים באצטדיון טדי.

בלילי: בהפועל ת"א השחקנים לא נותנים 100%
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה