בשורות רעות מאוד לבני סכנין. קפטן ובלם הקבוצה מארון גנטוס ייעדר בשבועיים הקרובים בשל פציעה בשריר הארבע הראשי, מה שמותיר לסלובודאן דראפיץ' חלל גדול מאד במרכז הגנה.

גנטוס נחשב לעוגן המרכזי של הקבוצה ושיחק בכל המשחקים עד כה יחד עם הבלם חסן חילו. מי שתורגל במקומו של גנטוס במרכז ההגנה לקראת משחק הליגה מחר (ראשון, 19:00) בדוחא מול מכבי פתח תקווה הוא המגן השמאלי רותם קלר.

מי שישחק כמגן שמאלי במקומו של קלר הוא אביב סולומון. בסכנין משוועים לשחקני חיזוק בעמדות הבלם והחלוץ מתוך ידיעה שאם לא יגיעו שני שחקנים כאלה, הקבוצה עלולה למצוא את עצמה בצרות בהמשך. הסגל של הקבוצה מהמגזר דליל מאוד ויש לה שני זרים בלבד – סטפן אומונגה ואדריאן פאון.

רותם קלר בפעולה. ישחק כבלם (חג'אג' רחאל)רותם קלר בפעולה. ישחק כבלם (חג'אג' רחאל)

אומנם מדובר בזרים איכותיים, אבל השנה בעומס המשחקים שיש ובעקבות הפציעות הארוכות של עילאי אלמקייס ושל בירם כיאל שסיים את העונה ומסייע לקבוצה מאחורי הקלעים, המצב של הסגל החמיר, דבר שמשפיע מאוד על מה שקורה בקבוצה בתקופה האחרונה.

אחד הבלמים שהוצעו לקבוצה הוא הקפריסאי קונסטנטינוס סוטיריו, ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה. דראפיץ' לא מתכנן שינויים גדולים לקראת המשחק מחר מול המלאבסים לעומת ההרכב שפתח מול מכבי חיפה, בו הקבוצה הובסה בקלות יחסית 3:0.

קונסטנטינוס סוטיריו. יחזור לישראל? (עמרי שטיין)קונסטנטינוס סוטיריו. יחזור לישראל? (עמרי שטיין)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה