הפועל תל אביב העפילה לגמר הפלייאוף לראשונה מזה 18 שנה ותפגוש בו את מכבי תל אביב, מה שלא קרה מאז 2004/05. אחרי הניצחון, שחקני ומאמני הקבוצות דיברו. 

“חשבתי לפני המשחק איך יהיה לנצח”, פתח דני פרנקו, “אני מאוד גאה בצוות שעבד איתי השנה, היינו בעונה מטורפת גם באירופה וגם בליגה. מי שחי בתוך המועדון יודע כמה תהפוכות עברנו לאורך כל הדרך. גם כשהיינו טובים וגם כשפחות, אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות”.

המאמן הוסיף: “אני גאה בכולם. עשינו הכנה מנטלית טובה, הגישה הייתה מאוד נכונה. שמתי מדבקה גדולה על הדלת של חדר ההלבשה שכתוב שם ‘זה הזמן שלנו’. עכשיו זה המאני טיים ואנחנו נמשיך להיות פה”.

ג'ייקובן בראון חוגג (שחר גרוס)ג'ייקובן בראון חוגג (שחר גרוס)

גם ג’ייקובן בראון, שחקן המשחק של האדומים, אמר: “הלב שלי לא נתן לי להיות בחוץ. הרגשתי חופשי, הילדים שלי אמרו לי לתת את הכל עבורם. אני פה כבר שש שנים, אם יש לי קצת כוח אני עולה לשחק בכל מחיר. לא נוותר בסדרה מול מכבי תל אביב ויהיה מעניין מאוד”.

מצד המפסידה, המאמן אלכסנדר דזיקיץ’ ציין: “זה נגמר, ככה זה. למה כולם מופתעים? הם סיימו את העונה שני משחקים קודם לפנינו, ברור שיהיה  להם קצת יותר ריענון בסגל. קשה מאוד לשחק בשלושה שבועות האחרונים עם הרבה שחקנים חולים. יש פה עניין בריאותי, מנטלי, רגשי. אפשר גם לשים את זה עליי, הכל טוב”.

על העונה שעברה הפועל ירושלים, אמר: “אני מאוד גאה בדרך שהחבורה עושה את העבודה שלה יום אחר יום, השחקנים ראויים להרבה תשבחות. דחפתי את השחקנים הרבה, אני נשאר פה, ואמשיך לעשות את זה”.

שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים (שחר גרוס)שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים (שחר גרוס)

שחקן המפסידה, עוז בלייזר, אמר: “זו אכזבה, לא רצינו לסיים את העונה ככה. זה חלק מהספורט, אין מה לעשות ונחזור למעמד הזה שוב כדי לעשות צעד אחד קדימה. אני גאה בכולם, עשינו עונה עם הרבה עליות וירידות והרבה דברים להתגאות בהם. היה חיבור מדהים. למרות האכזבה אני מקווה שנתנו לאוהדים מעט רגעים של אושר”.

על הסדרה מול הפועל ת”א, אמר: “קשה להסביר מה קרה. יכול להיות הרבה סיבות, היה הרבה דברים שיכולים להיחשב כתירוצים אבל אנחנו לוקחים את זה עלינו. חבל, כואב, אבל זה חלק מהספורט כמו שאמרתי. אני שמח במה שבנינו בינינו”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה