הרבה אופציות היו לפתיחת הסדרה, אבל כנראה שאף אחד לא חזה את מה שקרה אתמול (רביעי) בפיס ארנה: הפועל תל אביב שמרה מעולה, הובילה מהפתיחה ועד לסיום בהפרש שחצה את גבול 30 הנקודות וחזרה הביתה עם 55:86 מדהים על הפועל  ירושלים. החבורה של פרנקו עלתה ל0:1 בסדרה ותנסה להבטיח את הכרטיס לגמר הפלייאוף בהיכל קבוצת שלמה במוצאי שבת.

בסביבת הקבוצה התפעלו מהניצחון ואמרו: “אחד המשחקים הכי גדולים של הפועל בכל הזמנים, מבחינתנו הסדרה רק התחילה, אין שמחה מיוחדת. כל הקרדיט הולך לדני והשחקנים על ההכנה הנפלאה. היו לנו זמן להתכונן, והשחקנים ראו את המטרה של ניצחון במשחק הראשון לנגד עיניהם לאורך כל השבוע. ההגנה הייתה אגרסיבית וקבוצתית וזה מה שכל אוהד רוצה לראות. ירושלים תגיב בעוצמה במשחק הבא, ואנחנו חייבים להיות מוכנים לזה”.

עוד הוסיפו במועדון: “הגענו ממוקדים ולמדנו את ההפסדים שלנו לירושלים ואת הקבוצה עצמה, מאוד שמחים שעמדנו בתוכנית המשחק שלנו, דברים הלכו טוב. היינו מאוד אגרסיביים ולא פחות מירושלים. ברגע שהתאמנו את רמת האגרסיביות, הראנו שמבחינת כישרון אנחנו יותר טובים ועמוקים. יש עוד עבודה רבה לקראת יום שבת”.

שחקני הפועל תל אביב מודים לקהל בסיום (אורן בן חקון)שחקני הפועל תל אביב מודים לקהל בסיום (אורן בן חקון)

בר טימור שיתף: "זה באמת לא קל, למרות התוצאה ולמרות איך שזה היה נראה. זה כנראה משחק ההגנה הכי טוב שלנו העונה, זה המשך של הסדרה הקודמת ברמה ההגנתית שזה הכי משמח אותי, מניח שלא רק אותי. נגד קבוצה טובה מאוד בחוץ, במגרש קשה. מרשים, אבל לא עשינו כלום. בלי קשר לכמה אני מכיר אותם, לכל משחק יש את החיים שלו. מתנצל על הקלישאה, חלק מהדברים האלה באמת נכונים. כמו שהרבה אנשים לא ציפו למה שהיה היום, אי אפשר לדעת מה יהיה במשחק הבא, מבינים שהאתגר הוא להכין את עצמנו ליום שבת, למשחק חדש, לסיים את העבודה.

“הגענו עד לכאן מסיבה מסוימת, אנחנו בעונה של 60-70 משחקים עם היורוקאפ, פלייאוף, הכנה ואנחנו סוחבים כל כך הרבה. אנחנו לא רוצים להגיע עד לכאן וללכת אחורה. אני שמח שכולם הבינו שזה הזמן לדחוף יותר ולהוריד מעצמך למען הקבוצה, אנחנו משחקים יותר קבוצתי במשחקים האחרונים, הגנתית כולם הרימו את עצמם.

בר טימור ושחקני הפועל תל אביב חוגגים (אורן בן חקון)בר טימור ושחקני הפועל תל אביב חוגגים (אורן בן חקון)

“ג'ורדן (מקריי) ידע בדיוק מה היה, והוא יודע מה המשמעות שלו בשבילנו. הוא היה מאוד מפוקס ומרוכז בשבוע שבין נס ציונה להיום, חיכה למשחק הזה, לאתגר הזה. הוא באמת היה מצוין כמו עוד הרבה שחקנים. זה אחד הניצחונות היותר קבוצתיים שלנו העונה, שזה מעודד".

ג'ורדן מקריי מטביע (אורן בן חקון)ג'ורדן מקריי מטביע (אורן בן חקון)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה