בטקס המיוחד שהתקיים בהשתתפות בכירי הכדורגל הישראלי, מאמנים, בעלי קבוצות מליגת העל, הליגה הלאומית, ליגה א', וליגת הנשים הוכתרו נבחרי ונבחרות עונת הכדורגל הישראלי. האירוע נערך בחסות חברת הביטוח מגדל, הטוטו ו-OPEL.

אחרי שסיימו עונה חלומית מבחינתם, כשהשתתפו בשלב הבתים בליגת האלופות ולקחו אליפות היסטורית, חלק משחקני מכבי חיפה הגיעו לטקס המיוחד של ארגון השחקנים בשיתוף ONE שהתקיים בין היתר גם עם בכירי הכדורגל הישראלי, מאמנים, בעלי קבוצות ועוד. 

שחקן הירוקים, מוחמד אבו פאני, התייחס לשינוי שלו תחת ברק בכר אחרי העזיבה של נטע לביא: “ברק שינה לנו את המשחק, תמיד שיחקנו התקפי אבל גם ידענו להפוך. הייתי קצת יותר בהתקפה בהתחלה, והוא רצה שנשחק יותר מבוקר. המעבר לעמדה אחורית כשנטע עזב נתן לי יותר אחריות, זה תפקיד לא פשוט וצריך להתרגל אליו לאט לאט. תפקיד חשוב, כיפי, אחראי, מנהל את המשחק. אני חושב שזה עזר לי מאוד”.

ראיון עם אבו פאני בנבחרי העונה

על העונה וההשתתפות בליגת האלופות: “זו הייתה העונה הכי טובה שלנו לדעתי. נהניתי מאוד, מאחל את זה לכל שחקן ולעצמי עוד פעם. העלייה לשלב הבתים זה מבחינתי רגע השיא. גם המשחק נגד פאריס בבית, שהיה הראשון שפתחתי בו באלופות, זה השיא האישי שלי. עמדנו מול מסי, ניימאר, אמבפה, הרגשנו שווים והיינו בתמונה”.

על ההפסד נגד באר שבע והאירועים שהגיעו אחריו, והשער שכבש במשחק האליפות, אמר: “בוא נגיד שהאירועים שהיו בטרנר לא היו פשוטים לאף אחד, זו לא פעם ראשונה, אבל שם באמת כאב לי ממש במשחק הזה. הרגשתי את זה מעל הראש, בתוך הראש, גזענות בשבילי זה קו אדום, לא משנה איזה קבוצה אתה אוהד ואיפה אתה נמצא. אפשר לקלל, להוציא אמוציות, לא לרדת לקווים האלה.

מוחמד אבו פאני מול מרקיניוס (רויטרס)מוחמד אבו פאני מול מרקיניוס (רויטרס)

בשער נגד נתניה היה החותמת, שזהו. הרגשנו כבר את האליפות בכיס ושאי אפשר לקחת את זה מאיתנו, רצינו לסיים בטעם טוב, לא כמו בעונה הקודמת שסיימנו בהפסד. לקחנו את זה בשתי הידיים, היה טירוף”.

כשנשאל על מסאי דגו, ענה: “אני מכיר אותו קצת מהמשחקים בנוער, מהמשחקים בליגת האלופות. האמת שידעתי על זה די אחרון כי חגגתי. אני חושב שהוא מאמן מצוין שיכול לעזור לנו, לא פשוט למלא את החלל של ברק בכר. האנשים שמקבלים את ההחלטות הם מהטופ של הכדורגל והם מבינים מה הם עושים, הם עשו החלטה מצוינת ואנחנו נלך איתו עד הסוף”.

על האם נראה אותו במועדון בעונה הקרובה, ציין: “אני כרגע פה ויש לי חוזה בקבוצה. לא הסתרתי את העובדה שאני רוצה להתקדם לאירופה, למרות שהיו לי הצעות וסירבתי, טוב לי פה”.

מוחמד אבו פאני באולפן נבחרי העונה (איציק בלניצקי)מוחמד אבו פאני באולפן נבחרי העונה (איציק בלניצקי)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה