לאחר שבעלי הפועל תל אביב החדשים, קבוצת מינצברג, הגישו תביעה למחלקה הכלכלית לבית המשפט המחוזי בת"א נגד בעלי המועדון היוצאים בטענה לפריסת חובות לביטוח לאומי לאחר מועד העברת השליטה בקבוצה בתחילת חודש יוני, מסתבר כי התביעה בוטלה.

יש לציין כי לפי בעלי הפועל ת"א היוצאים, עד היום הם לא קיבלו את התביעה שהוגשה לבית המשפט וקראו עליה ב-ONE אחרי שחשפנו אותה. עוד עולה כי בכל בדיקת הנאותות שבעלי הפועל ת"א הנכנסים עשו, הם ידעו כי הקבוצה תסיים עם גרעון כספי בגלל עונשי הרדיוס שעלו לקבוצה כשני מיליון שקלים ואי עלייה לפלייאוף העליון שזה נזק נוסף של כשלושה מיליון שקלים.

בהפועל ת"א, כזכור, רצו למכור את אל ים קנצפולסקי למכבי חיפה. הקבוצה סיכמה את כל התנאים, וזה היה עוד לפני שקבוצת מינצברג הודיעה שהיא רוכשת את הקבוצה באופן סופי. לפני החתימה מול הירוקים, בועז תושב ביקש ליידע את קבוצת מינצברג ולמרות שלא היו צריכים לעשות זאת, בהפועל ת"א הודיעו על הכוונה למכור אותו. קבוצת מינצברג ביקשה את כל המידע לגבי השחקן וביקשה לא למכור אותו.

אל ים קנצפולסקי (רדאד ג'בארה)אל ים קנצפולסקי (רדאד ג'בארה)

בהפועל, שם ידעו שהוא היה גורם לכיסוי הגרעון הכספי, נענו לבקשת קבוצת מינצברג, אך במקביל לאחר שיחות בועז תושב שניהל את כל המשא ומתן מול האמריקאים מצד בעלי הפועל ת"א, שלח בתחילת ינואר אימייל לשאר בעלי הפועל ת"א, כאשר לפי שיחה שלו עם דייויד מינצברג סוכם כי ככל שהגירעון הכספי אינו עולה על סך של כשבעה מיליון שקלים, הבעלים היוצאים יוכלו להשתמש בסך של כשני מיליון דולר שהושמו בנאמנות על ידי הבעלים החדשים.

למרות שהיו יכולים לעשות זאת, בעלי הקבוצה היוצאים לא השתמשו עד כה בכספי הנאמנות. המסמך של בועז תושב מעיד יותר מכל כי קבוצת מינצברג ידעה היטב את מצבה הכספי של הקבוצה. אגב, לפי החוזה, אם היו משתמשים בכספי הנאמנות, הייתה להם זכות לעשות דילול מניות בבעלי הפועל ת"א היוצאים.

בועז תושב (שחר גרוס)בועז תושב (שחר גרוס)

מבחינת בעלי הקבוצה היוצאים, נשמעות בשיחות סגורות הדיפת טענות למצב כלכלי לא טוב: "לאור העובדה שיש לא מעט כספים שהקבוצה צריכה לקבל על שחקנים שכבר נמכרו במרוצת החודשים הקרובים, הם  מבחינתם משאירים להם קבוצה במצב כלכלי מצוין עם מספר עוגנים שיכולים למכורה אותם בלא מעט כסף".

סילבס מדבר לקראת המשחק מול חדרה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה